Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 442 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
399 opinii
Powyżej 20%
40 opinii
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
334 opinie
2-3 razy rocznie
79 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
26 opinii
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
413 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
26 opinii
3 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
367 opinii
Dobrze
46 opinii
Przeciętnie
10 opinii
Źle
5 opinii
Bardzo źle
14 opinii
5,0
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,0
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Serwis instalacji uzależniony od przebiegów. Zero problemów z instalacją. Duże oszczędności. Polecam.
5,0
Opel Vectra B
Kombi 1.8 16V ECOTEC 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
Toyota Corolla Verso E120
Verso 1.8 VVT-i 130KM 96kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Posiadam corolle S 20 000 tyś na gazie zero problemów. Koszt instalacji z lubryfikacją 3000 tyś zł 100km przejeżdzam za 12 zł..polecam.
5,0
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
5,0
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,5
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
BRC to najlepsze instalacje na rynku.
3,5
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Początkowo wszystko wydawało się być OK. Niższe koszty paliwa marginalny spadek mocy. W chwili obecnej wiem iż montowanie LPG to jest pomyłka. Do wymiany wypalone 4 szklanki zaworowe (popychacze) koszt w nieautoryzowanym serwisie na poziomie 800 złotych a auto unieruchomione na 2 dni i to przy przebiegu auta na gazie 30 tyś. km. To jest TRAGEDIA. Nie bez przyczyny mówi się...
5,0
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.8 V6 219KM 161kW
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Mitsubishi Pajero/Montro (wersja Kanada) 3.8L. Instalacja BRC Sequent 24 Plug&Go, spalanie na benzynie 14-16 litrow, LPG 16-18 litrow, przejechane 20 tys km i wszystko Ok, silnik pracuje ciczej na gazie. Minimalny spadek mocy. 100 km na benzynie-okolo 60 zl, na gazie-okolo 28 zl. Srednio spalanie na gazie okolo 17 litrow. Polecam
5,0
Ford Mondeo I
Hatchback 1.6 i 16V 88KM 65kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
jestem zadowolony z instalacji koszty jazdy spadly o ponad polowe benzyny spalal ok. 11l benzynki wiec jestem zadowolozy i nie odczuwam spadku mocy