Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 206 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
187 opinii
Powyżej 20%
19 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
184 opinie
2-3 razy rocznie
14 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
8 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
199 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
7 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
180 opinii
Dobrze
15 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
6 opinii
Bardzo źle
4 opinie
5,0
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jeep Renagade 1,6 E-TorQ LPG - to jazda ekologiczna i tania. Silnik 1,6 jest jednostką wręcz stworzoną do LPG i wystarczającą do sprawnego poruszania się, a dzięki LPG wydala tylko CO2. Przyjemność z jazdy tym samochodem jest wielka, a potęguje się mając świadomość ,że nie zatruwam środowiska.
4,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Wymieniam filtry (także świece i olej) co 10kkm. Nie ma różnicy pomiędzy gazem i benzyną. Polecam PolCar na Antoniku gdzie zakładałem i serwisuję.
4,5
Seat Toledo II
Sedan 2.3 V5 150KM 110kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Gaz w tym aucie to malina
5,0
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 154 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
4,5
Fiat 500L
Hatchback 5d 1.4 16V 95KM 70kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Nie widać różnicy w pracy silnika, auto w trybie eco-drive spala 7 l gazu na 100 km mimo 1.4l pojemności
4,5
Chevrolet Nubira
Kombi 1.6 109KM 80kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AG COMPACT
przebieg: 151 tys. km
użytkowana przez: 17 tys. km
silnik 1.6 16 V to idealna jednostka do gazu. Pracuje dobrze i równomiernie
5,0
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Gaz rewelacyjny. Duża oszczędność (ok. 8-10K PLN rocznie przy moich przebiegach), a praktycznie żadnej różnicy w jeździe.
4,3
Ford Focus I
Hatchback 2.0 16V 130KM 96kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: BRC
przebieg: 16 tys. km
użytkowana przez: 265 tys. km
Brak różnicy w gazie czy benzynie jeśli chodzi o moc. W zimie czasem dostawał pierdolca ale ogólnie bardzo dobrze wspominam gaz. Natomiast same auto to gówno najwyższej próby... wygodne ale non stop się coś psuło rozrzut od kanapy po silnik pompy itd...
3,5
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: VIALLE
przebieg: 8 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Zainstalowełem instalację VIALLE LPDI. Ciekły wtrysk Cena - 10k. Niestety auto po postoju dłuższym niż 24h nie chce odpalić. Naprawiane było to już 3 krotnie - bezskutecznie. Spalanie karygodne - 40% więcej niż benzyny. Dodatkowo po jednej z napraw otrzymałem auto z przestawiona geometrią kół. Ogólnie VIALLE to syf. Sam producent z Holandii nawet nie odpisuje na moje maile.