Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,5
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Jak na razie wszystko w porządku spalanie średnie na gazie zima ok 5,2 l/100 latem ok 4,8 l/100, benzyna (na rozruch) zima ok 0,4l/100 latem ok 0,2l/100, przed zamontowaniem LPG spalanie benzyny ok 4l/100 latem i 5,5 l/100 zimą. W ogóle trudno odczuć kiedy przełącza się na gaz. ( Przy ok -5 po ok 4-5 km) Polecam LPG przy dużych przebiegach.
4,5
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 i 16V 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 350 tys. km
Witam przejechałem prawie 300tys na gazie jestem zadowolony , regulacja zaworów przy 260 tys ! Serwis co 10 tys świece tez wymienione przy 260 tys !! Polecam !!!!
4,5
Chevrolet Aveo T250
Hatchback 5d 1.2 DOHC 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 250 tys. km
Bardzo zadowolony. Instalacja jest bezawaryjna. Montowana przez dealera Chevrolet. Po około 140 tys. był wymieniany reduktor gazu. Aktualny przebieg 250 tys. wtryskiwacze nadal działają, auto jeździ bez problemów.
3,5
Audi A4 B6
Avant 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zdecydowanie nie polecam "warsztatu". Panom "mechanikom" jeszcze bardzo dużo brakuje w podejściu do klienta, a także w kwestii napraw. Jeśli ktoś ma nerwy ze stali, worek pieniędzy, nie zależy mu na czasie naprawy i może na swój samochód czekać i czekać to można rozważyć wizytę u tych partaczy. Jak dla mnie nigdy więcej, nie chcę nawet o nich słyszeć, a wszystkim znajomym...
5,0
Volkswagen Passat B5
Kombi 2.0 i 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 271 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Mam instalację BRC, założyłem od razu po sprowadzeniu pojazdu w 2012 roku. Od tamtej pory tylko jeżdżę, nic się nie dzieje. Magia :)
5,0
Chevrolet Camaro IV
Coupe 3.8 i V6 193KM 142kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 184 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
Zero problemów z instalacja LPG
5,0
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 61 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
W poprzedniej Hondzie CRV III ( przebieg ponad 240 tyś.) też miałem instalacje BRC (starszej generacji), nie widzę żadnych negatywnych zmian w pracy silnika, który jest stworzony do instalacji gazowej.
5,0
Opel Corsa E
Hatchback 5d 1.4 Twinport 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Jestem zadowolony zwłaszcza jak tankuję trochę serwis drogi ale jak kto potrafi majsterkować to filierki można sobie za grosze kupić i samodzielnie wymieniać
5,0
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AG COMPACT
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Wykonana rzetelnie i fachowo. Polecam
5,0
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 128 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Serwisy autoryzowane nie potrafiły wyregulować instalacji poprawnie. Stale świeciła się kontrolka check engine z uwagi na duży rozjazd na korektach krótko i długoterminowych. Poradził sobie z tym Rteam i od ponad roku auto chodzi absolutnie idealnie. Jedyna różnica pomiedzy benzyną i LPG występuje przy ruszaniu w korku - płynnniejsze jest na benzynie, LPG z leciutkim...