Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 442 opinii
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
399 opinii
Powyżej 20%
43 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
305 opinii
2-3 razy rocznie
111 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
26 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
410 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
32 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
366 opinii
Dobrze
46 opinii
Przeciętnie
7 opinii
Źle
5 opinii
Bardzo źle
18 opinii
4,8
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 176 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
4,8
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Raz na jakiś czas trzeba dłużej potrzymać rozrusznik żeby odpalił.
3,8
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 111 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Dobrze trawi gaz, występują falowania obrotów. Konieczni dobre filtry gazu, duży reduktor i bdb wtryski gazu (2x3). Stag 300 i stag 4 radzą sobie doskonale z tym silnikiem.
5,0
Toyota Yaris II
Hatchback 3d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km
Silnik pracuje ciszej (odczucie własne), nie brakuje mu mocy, koszty jazdy są śmiesznie niskie a w porównaniu z dużymi osiąganymi przebiegami jest to bardzo korzystna inwestycja.
3,5
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Przeciętna ocena przez warsztat PITEC Poznań który płynie na fali dbrych opinii a w tej chwili już nic się nie przykłada... Radek Zieliński
4,5
BMW Seria 3 E46
Touring 330 i 231KM 170kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 290 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik pracuje równo i bez wyraźnego spadku mocy. Przejście na gaz jest płynne i w zasadzie niezauważalne. Instalacja założona bardzo solidnie - nie ma bałaganu pod maską - polecam warsztat STAGMAG Mirosław Andrzej Gryko Białystok / Sobolewo
5,0
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
5,0
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 78 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 258KM 190kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
4,3
Daewoo Nubira II
Kombi 1.6 i 106KM 78kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: BRC
przebieg: 49 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Silnik odziwo pracuje dobrze na 1-generacyjnym LPG. Nie szarpie, nie kicha; itp. Jedna wada - przez mieszalnik założony na dolocie spadek mocy, zarówno na LPG jak i na Pb. Skutek - brak mocy przy szybkim rozpędzaniu, ale (co ciekawe) nie przeszkadza w osiągnięciu V-max