Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 251 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
218 opinii
Powyżej 20%
31 opinii
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
215 opinii
2-3 razy rocznie
29 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
239 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
225 opinii
Dobrze
20 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
2 opinie
Bardzo źle
2 opinie
4,5
Renault Laguna I
Hatchback 1.6 i 16V 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz oraz po tym przebiegu padł parownik / membrana /. Poza tym zero...
5,0
Chevrolet Aveo T250
Sedan 1.2 i 72KM 53kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Bardzo dobra instalacja. Płynne przełaczanie na gaz. Żadnych problemów
2,0
Ford Escort VI
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Najgorszy zakład
4,5
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 180 tys. km
To moja druga opinia po przebiegu tym razem 180tys. km. Instalacja zamontowana od nowości w "Autoserwis Dolny Śląsk" na karkonoskiej we Wrocławiu - tam gdzie kupiłem samochód. Przez 100 tys. km samochód i instalacja byli na gwarancji, ale nie korzystałem bo nie było potrzeby. W dalszym ciągu nic się nie psuje. Kilka razy na trasie udało mi się zejść do 7.8 l/100 km, ale...
4,0
Jaguar X-Type
Sedan 2.5 i V6 24V 197KM 145kW
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
Chrysler Intrepid II
Sedan 3.5 245KM 180kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Zdecydowanie mogę stwierdzić że jazda na gazie tym samochodem sprawiła mi największą przyjemność, tj. z komfortu podróżowania i taniej jazdy przy tak dużej pojemności. Polecam zakład w którym instalowałem sekwencyjny wtrysk firmy BRC w Łodzi na ulicy Więckowskiego 54.
4,5
Opel Zafira A
Van 1.8 16V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
ale uważam co tankuję do zbiornika. Nie jest to dobre rozwiązanie przeglad techniczny droższy, wizyty po 2 razy w roku u gazowników i u benzyniarza przebieg roczny to 30000km.
4,3
Fiat Marea
Weekend 1.8 16V 113KM 83kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Zauważyłem,że mogę przejechać więcej kilometrów i samochód pracuje kulturalniej po zatankowaniu na stacjach cenionych i znanych (Shell, BP, Lukoil itp.) Nie warto oszczędzać kilku groszy i tankować na przydrożnych stacyjkach, które oferują tanie LPG, ponieważ, będziemy w stanie to odczuć podczas jazdy, a nie na tym rzecz polega.
3,3
Subaru Outback III
Kombi 2.5 175KM 129kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Witam uczestników Zapewne nie wszystkie silniki nadają się do zainstalowania w nich gazu i do tej kategorii należy silnik 2,5l 2006 Subaru outback. Regulacja instalacji po założeniu musiała odbywać się regularnie przez 2 tygodnie bo zawsze po kilkunastu kilometrach wyskakiwało "CHECK ENGINE". W końcu udało się to wyregulować i jes ok ale spalania mam na poziomie 12l/ 100km...
5,0
Fiat Brava
Hatchback 5d 1.2 16V 80 82KM 60kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km