Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 71 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
61 opinii
Powyżej 20%
10 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
57 opinii
2-3 razy rocznie
9 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
68 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
3 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
55 opinii
Dobrze
12 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
2 opinie
Bardzo źle
1 opinia
5,0
Peugeot 206
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km
Pan Krzysztof dał czadu:) Naprawdę dobrał super instalację do mojego Peugeota. Nie odczuwam, żadnych spadków mocy, silniczek pracuje równo i ma kopa jak na benzynie. Absolutnie żadnych problemów. POLECAM
5,0
Seat Toledo II
Sedan 1.6 100KM 74kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 91 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
4,5
Seat Cordoba I
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
5,0
Audi A6 C5
Sedan 2.4 V6 165KM 121kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 202 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
4,3
Rover 400 II
Sedan 2.0 Si Lux 136KM 100kW
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Auto na gazie jeździło ok, ale gdy się zagrzało potrafiło przygasać. Na ciepłym silniku była opóźniona reakcja na pedał gazu czego przyczyną były zbyt wolne wtryskiwacze gazu (czerwony valtek). Może na innych wtryskiwaczach byłoby lepiej. W trasie świetnie lecz w mieście, w korku te dolegliwości dokuczały.
5,0
Citroen Xantia I
Liftback 1.8 i 16V 110KM 81kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Bez prolemów
3,0
Mercedes Klasa E W124
Kombi 2.2 150KM 110kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale...
3,3
Mercedes Klasa E W124
Kombi 2.2 150KM 110kW
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow....
5,0
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 5.0 V8 (500) 306KM 225kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Bardzo dobra instalacja.
4,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Kupilem auto z instalacja KME z ktorej bylem zadowolony. Po przejechaniu 35 tys km musialem wymienic wtrysk gazu oraz listwe. Listwa byla jakiejs niskiej jakosci, ogolnie na +