Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 76 opinii
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
55 opinii
Powyżej 20%
20 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
51 opinii
2-3 razy rocznie
19 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
65 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
54 opinie
Dobrze
15 opinii
Przeciętnie
3 opinie
Źle
3 opinie
Bardzo źle
1 opinia
5,0
Aston Martin DB9
Coupe 5.9 i V12 48V 450KM 331kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Pełen profesjonalizm. Widać, że pracownicy to fachowcy w każdym calu i znają się na rzeczy. Założyli mi LPG w samochodzie bez żadnych problemów, na następny dzień samochód był do odbioru. Póki co jeżdzę od na gazie dopiero 4 miesiące, ale już teraz zauważyłam, że spalanie jest mniejsze na poziomie 15%.
4,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AG
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
;)
5,0
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 189 tys. km
użytkowana przez: 934 tys. km
4,8
Renault Clio III
Grandtour 1.2 i 75KM 55kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 45 tys. km
użytkowana przez: 115 tys. km
Kiedy zakładałem LPG słyszałem,że ten silnik się nie nadaje;) Dzisiaj pokonałem z LPG ponad 100 tys i jeżdżę nadal. Regulujcie zawory co 40 tys i śmigajcie!
5,0
Fiat Uno II
Hatchback 0.9 39KM 29kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG L
przebieg: 24 tys. km
użytkowana przez: 47 tys. km
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 523i 177KM 130kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Gaz bardzo dobrej marki jak również wtryskiwacze przejechane już jednak sporo kilometrów, główny minus olej pali na potęgę (nie do zaakceptowania) różnicy żadnej, włącza się naprawdę zaskakująco szybko.
5,0
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 93 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Silnik pracuje nawet lepiej niż na benzynie. Na gazie nie ma "turbo dziury" - ten silnik ECOTEC nie ma turbiny ale na benzynie ciągnie dopiero od 2 500 obrotów, a na gazie od początku jest przyspieszenie.
3,3
Opel Zafira B
Van 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: BRC
przebieg: 16 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
Nie polecam. Montowali u mnie instalacje w zafirze b.Na naprawy gwarancyjne zrobiłem do nich już ponad 300km i dalej jest żle. Najpierw twierdzili ze wina zaworu potem okazało się że żle przykręcili szkiełko. Następnie nie ustawili rezerwy itp,itd. Problem jest bez końca a przecież za darmo tego nie robili. Pracownik przy montowaniu instalacji zostawił brzeszczot, który...
4,5
Renault Espace IV
Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 134 tys. km
użytkowana przez: 21 tys. km
Jestem bardzo zadowolony, wszystko ładnie spasowane, a wtryski barracuda robia robotę. W butle wchodzi 63litry zasięg 400-500km
3,5
Nissan Primera II
Kombi 2.0 16V 131KM 96kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 500 tys. km
Nie posiadam sekwencji i jest odczuwalna różnica jadąc na benzynie, a na gazie. Niestety całkiem inne auto, coś za coś, na trasie z załączoną klimą nie przekroczy 11l gazu, czyli na chwilę obecna około 18zł na 100km