Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,5
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja zachowuje się bardzo dobrze. Spalanie to ok 12 litrów LPG przy spokojnej jeździe w cyklu mieszanym (pół na pół). Przy cięzkiej nodze, czy ostrej jeździe w terenie spalanie wynosi ok 14-15 litrów. Spadek mocy jest niewielki ale odczuwalny. Czuć go w zakresie pomiędzy 1000 a 1800 obrotów silnika, powyzej tych obrotów silnik przyśpiesza już bardzo dynamicznie. Jest OK.
5,0
Audi A6 C5
Sedan 2.4 V6 165KM 121kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Najlepsza instalacja adekwatna do ceny
5,0
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC BLITZ
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
autko spala średnio 7,5/100km przeważa jazda miejska( 2 osoby) w trasie spada do ok 6/100km stała predkosc ok 80-90km/godz ale przy pełnym obciażeniu 4 osoby na pokładzie w czasie dojazdu do pracy wychodzi 8/100km (ok 50 km dziennie),sprawdzałem spalanie kilka krotnie,regularnie wymieniam filtry gazu i powietrza,instalacja pracuje bez problemowo, 2razy w roku spuszczam...
5,0
Citroen Xsara I
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Energy Gaz z Ostrobramskiej 38a, polecili mi Faceci Z AUTO WITOLIN Dealer Hondy. Pojechałem i zapisałem się na termin. Jestem zadowolony z efektów, gdyż bałem się, że coś się z moim samochodem może stać. Teraz polecam, bo Firma poważna, znająca się na rzeczy. Dużo pieniędzy zaoszczędziłem tankując gaz zamiast paliwa.
5,0
Jeep Commander
Terenowy 5.7 i V8 Limited 4WD 334KM 246kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
5,0
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
5,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik podczas rozruchu rozgrzewa się na benzynie, po czym osiągając 45 stopni przełącza się na gaz. Nie wyczuwam żadnej różnicy w momencie zmiany paliwa. Silnik na gazie pracuje bardzo dobrze i stwierdzam po prawie 3 latach że BRC to naprawdę dobry produkt
5,0
Chevrolet Lacetti
Kombi 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 240 tys. km
Auto prawie od nowści (5 tys km) jest eksploatowane na instalacji sekwencyjnej BRC i jak dotąd sprawuje sie świetnie. Jeżdze na serwis gazowy raz na 30-45 tyś km w zasadzie profilaktycznie (sam wym. filtry) ponieważ instalacja nie wymaga żadnych regulaji. Jedyna regulacja jaka miała miejsce przy ok 200ooo km przy okazji wymiany parownika (miała być sama membrana ale po...
4,3
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
brak problemów z jazdą na gazie mimo zaniedbania wymian świec,przewodów WN za 20zł/100km ;] i czego chcieć więcej