Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 451 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
419 opinii
Powyżej 20%
30 opinii
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
359 opinii
2-3 razy rocznie
66 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
24 opinie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
410 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
39 opinii
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
386 opinii
Dobrze
42 opinie
Przeciętnie
5 opinii
Źle
10 opinii
Bardzo źle
8 opinii
5,0
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 7 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Super się jeździ. W silniku multi air w wydaniu fiata da się z powodzeniem zamontować instalację lpg a z jeszcze większym sukcesem da się oszczędzać.
5,0
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR 141KM 104kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 77 tys. km
Stare poczciwe auto na bardzo dobrej nowoczesnej instalacji. Jeździ należycie. Zenit pro na wtryskach hercules (wymieniałem niedawno, bo miałem wcześniej jakieś słabsze i przyszedł już serwisowy czas na wymianę).
5,0
BMW Seria 3 E46
Coupe 316 i 116KM 85kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 73 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Becia dalej mknie. Nie odczuwam straty mocy w żadnym wypadku. Instalacja bardzo dobrze skalibrowanapolecam zenit pro.
5,0
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 14 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Pracuje doskonale na gazie. nie ukrywam, że przekonał mnie do montazu test wykonany przez Kubę Bielaka. Nie podszarpuje, nie dławi się. świetna instalacja w świetnym warsztacie montażowym u producenta.
5,0
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 7 tys. km
użytkowana przez: 104 tys. km
Miałem założoną jedną z pierwszych instalacji zenit pro direct. jestem z Radomia, więc zgłosiłem się do producenta. Na potrzeby mojego samochodu była adaptowana instalacja. Przejechała już tysiące kilometrów i radzi sobie bradzo dobrze. na pewno wtryskiwacze benzynowe nie tracą - bo jest stały dotrysk pb podczas pracy na gazie. a ile pieniędzy już w portfelu zostało :)
5,0
Mazda CX-7
SUV 2.3 258KM 190kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 88 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Zenit pro direct to bardzo ekonomiczna instalacja. montaż kosztował mnie 3700 zł, działa instalacja na zasadzie iV generacji. Mam bezpośredni wtrysk paliwa. i gaz podawany jest w fazie lotnej i stały dotrysk benzyny jest, aby było smarowanie wtryskiwaczy benzynowych. polecam.
4,3
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 223 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Przy gwałtownym wbiciu buta w podłogę, następuje Kick-down i jak gazu jest niewiele, przez chwilę falują obroty zapala się kilka razy CE sygnalizując "misfire" niewypalone cykle. Czy to błąd, albo braki w parowniku, nie wiem. Staram się przełączać na benzynę przed gwałtownym wyprzedzaniem gdy mam resztki gazu w zbiorniku... Ot cała filozofia...
5,0
Audi A4 B7
Avant 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 103 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km
Zenit pro, wtryskiwacze hercules, reduktor tur. nic dodać nic ująć, polecam.
5,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.8 16V 170KM 125kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, a na zegarze przejechałem ponad 80000 km. Instalacja Zenit pro i wtryskiwacze hercules. zmieniałem z han na herculesy. sterownik rewelka, pracuje bez zarzutu. do zestawu takiego polecam dobry warsztat.
5,0
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TSI 210KM 154kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
Instalacja IV generacji - podaje jednocześnie Pb u LPG. Spalanie jednak to ok. 15% Pb i reszta LPG. Ta instalacja była testowana przez Auto Świat,. Nie chciałem ciekłego wtrysku, bo to horrendalne pieniądze. Zenit PRO Direct to najlepsze rozwiązanie.