Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Fiat Palio II
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Miałem wielki dylemat czy montowac gaz byłem wielkim przeciwnikiem bo co jest zrobione na etylinę czy ON na tym to powinno pracowac.Ale 10lat postępu w technolgi to duży skok,auto jeżdzi super jestem zaskoczony warto, jest oszczędnie zobaczymy co bedzie dalej
5,0
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,0
Opel Corsa B
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
ROCZNIK 98. Auto serwisuje regularnie co 15tys. (u mnie to 2-3 razy w roku). Nie mam żadnych problemów z samochodem, silnik na monowtrysku więc instalacja tania i dobra firmy CZAKRAM (BRC). Spalanie w granicach 8L w trasie - stara technologia silnika i więcej się z niej nie wyciśnie, za to jest całkowicie bezproblemowy i tani w utrzymaniu. Należy tylko zwrócić uwagę, gdzie...
5,0
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
mam almerę 2001 1500 na gazie zrobiłem 45.000 spisuje się świetnie
4,8
Opel Zafira A
Van 1.8 16V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E60
Touring 520 i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E60
Touring 523i 190KM 140kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
Audi Q7 I
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Polecam tą firmę z Tarnowa ,na auto czekałem dwa tygodnie ale warto było.
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Pomimo różnych zdań na temat montażu instalacji LPG do silników turbo, ja mogę polecić montaż z czystym sumieniem. Jednak montażem musi się zająć warsztat znający się na tym, zresztą jak w przypadku każdego innego silnika. Jeśli chodzi o spadki mocy to nie odczuwam różnicy, no chyba żebym się uparł to na LPG jest ciut mniejsze vmax ale podejrzewam iż można to skorygować...
4,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać....