Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Zamontowane z głową, bardzo estetycznie
4,0
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja "fabryczna" tzn, dorabiana przez dealera w Polsce. #1 Źle założony króciec w instalacji doprowadzającej gaz do silnika, spadek mocy, zapach gazu w kabinie, automatyczne przełączenie się na benzynę, pod maską fontanna z gazu, dobrze , ze nie palę, bo już bym nic nie napisał. Pozdrawiam Firmę Czakram. #2 Przy dużych prędkościach/dużym obciążeniu zapala się lampka...
4,5
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
4,5
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Brak odczuwalnej różnicy w pracy silnika. Wszystko odbywa się automatycznie, nadal oszczędne w jeździe do 90km/h. Bez problemu radzi sobie na autostradzie i w mieście. Po roku użytkowania bez jakiejkolwiek awarii (15 tys.)
5,0
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratec 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,0
Mercedes CLS W219
Coupe 5.5 V8 (500) 388KM 285kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Audi A4 B7
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
5,0
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
10 litrow gazu w trasie (jazda 120 - 150 po autostradzie za granica schodzi ponizej 10, w Polsce trasa to rzezecz umowna). Miasto 12 litrow z klima. Czytalem, ze BRC pasuje do BMW i rzeczywiscie od poczatku chodzi bez problemu. Montaz w EGP w Warszawie, sa zdjecia na ich stronie.
5,0
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja spisuje sie swietnie bez zadnych problemow realne spalanie w miescie troche przykorkowanym [wroclaw] to 10L w trasie przy wlaczonej klimatyzacji i predkosci 90-100 7.8L.