Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 51 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
42 opinie
Powyżej 20%
9 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
43 opinie
2-3 razy rocznie
6 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
46 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
41 opinii
Dobrze
7 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia
5,0
Ford Mondeo IV
Sedan 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: EMMEGAS ICS-03
przebieg: 133 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
DObry warsztat, robocizna tania, a części z wyższej półki. Polecam.
5,0
Renault Espace IV
Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 360 tys. km
Auto kupiłem z instalacją BRC założoną u dilera do nowego samochodu w Holandii Pierwszy właściciel Niemiec przejechał ok 120000 km głównie po niemieckich autostradach. Ja jestem drugim właścicielem i przez ostatnie 240000 km katowałem ten samochód na polskich drogach głównie Podróżując po miastach autostradach trasach szybkiego ruchu i po górskich drogach Beskidu . Miałem...
4,5
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 350 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
silnik pracuje rowno,nie faluje na wolnych obrotach,ma pelna moc na gazie i nie dymi
5,0
Mercedes Klasa C W203
Coupe W203 2.5 V6 (C 230) 204KM 150kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: VIALLE
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 180 tys. km
Super instalacja, brak jakichkolwiek usterek - tylko jej cena ....
5,0
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: LANDI LIS
przebieg: 166 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Osobiście robiłem tam instalację LPG i wszystko odbyło się bez zarzutów. Fachowcy w pełnym rozumieniu tego słowa, ceny w porządku, jakość wysoka.
5,0
Opel Vectra B
Kombi 1.6 16V ECOTEC 101KM 74kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Poza listwą wtryskową, która padła ze starości, instalacja w moim przypadku zupełnie bezproblemowa. Co 15 tys. wymieniam filtry LPG. Zupełnie nie czuć spadku mocy, czuć natomiast oszczędności. Od czasu zakupu zrobiłem nią 50 tys. km i oszczędności na paliwie zbliżają się do 4 tys. złotych
5,0
Suzuki Baleno I
Kombi 1.8 i 16V 121KM 89kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: KME BINGO
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 170 tys. km
4,0
Daewoo Tacuma
Hatchback 1.6 105KM 77kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: KOLTEC NECAM
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 21 tys. km
Instalacja z pierwszego montażu czyli z salonu auto wyjechało z ta instalacja. Instalacja rewelacyjna ale problem z częściami zamiennymi gdzie wtryskiwacze nowe sa prawie nie do zdobycia a jak znalazłem to 20 euro za sztukę . Gdyby nie fakt ze nowsze modele tych instalacji maja inne wtryskiwacze to by nie bylo problemu z ich zakupem a tak to poszukalem blisko 3 miesiace...
4,3
Volvo 940
Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: KOLTEC NECAM
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 300 tys. km
Archaiczny dziś Koltec III generacji ongiś był instalacją topową, z górnej półki, także cenowej. Z perspektywy 20 lat i 300 tysięcy km mogę powiedzieć, że były to dobrze wydane pieniądze, instalacja doskonale spełniła oczekiwania. Potwierdziła się wysoka jakość, bezawaryjność i prostota obsługi. Dziś tylko stosunkowo wysoki koszt ratowania zużytej instalacji jest powodem,...
5,0
Fiat 500L
Hatchback 5d Seria 1 1.4 T-Jet 16v 120KM 88kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: TARTARINI
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Wielokrotnie sprawdzałem czy są różnice. Nie zauważyłem. Auto na LPG jedzie 205 km/h wg prędkościomierza czyli pewnie jakieś 198 wg GPS. Nieźle jak na 1.4 Turbo LPG ;)