Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Saab 9-3 II

Podsumowanie 16 opinii Filtruj
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
15 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
10 opinii
2-3 razy rocznie
6 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
15 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
15 opinii
Źle
1 opinia

Opinie lpg Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (16)

5,0
Saab 9-3 II
SportKombi 2.0 Turbo 210KM 154kW
instalacja: AC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Zdecydowanie polecam.
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 255KM 188kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
miałem obawy , ale taraz się tylko cieszę
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Kiedy kupilem to auto wiedzialem ze ma duzo mocy. jednak koszty na paliow mnie przerosly. zdecydowalem sie na zalozenie brc do silnikow uturionych., koszt to ok 3 tys. zwraca sie bardzo szybko. nie ma problemow z nim jezdze raz w roku na serwis. gaz zamontowalem w www.EGP.pl w warszawie. firme zdecydowanie moge polecic. fachow obsluga i przedewszystkim szybko zrobione.
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t BioPower 175KM 129kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
4,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
instalacja: KME
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Polecam warsztat MCC Gas s.c. w Warszawie. Pracują w nim prawdziwi specjaliści. Saab z turbo według opinii na forach jest problemowy pod względem instalacji LPG, natomiast panowie z MCC na samym starcie zagwarantowali mi poprawną pracę silnika na instalacji KME którą mi zaproponowali założyć. Instalacja tuż po założeniu wymagała nastrojenia (2 wizyty nieodpłatnie) ale...
Saab 9-3 II