Szukaj

Oceny Volvo XC60 II

Podsumowanie 96 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Volvo XC60 II - Oceń swoje auto
4,40
średnia ocena z 96 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
72%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Volvo XC60 II – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Volvo XC60 II
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
4,86
2 oceny
4,18
4 oceny
4,44
6 ocen
4,37
4 oceny
4,21
1 ocena
Silniki Diesla Volvo XC60 II
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
4,31
6 ocen
4,14
17 ocen
4,41
9 ocen
Silniki Hybrydowe Volvo XC60 II
Silniki Hybrydowe plug-in Volvo XC60 II
Silniki Volvo XC60 II

Najnowsze oceny Volvo XC60 II

4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
3,5
~Krzysztof
Volvo XC60 II
Crossover Facelifting 2.0 B4 197KM 145kW
Rozczarowanie, ciągłe problemy z oprogramowaniem, powolne multimedia. Losowo przestają działać podstawowe funkcje - klimatyzacja, dźwięk, sygnał GPS/LTE, kamery czy czujniki. Radio notorycznie nie pamięta ostatniej stacji jakiej słuchałem. Nie policzę ile razy resetowałem komputer. Ostatnia aktualizacja skończyła się niepowodzeniem. Nie mogłem dostać się do samochodu przez ponad 2 godziny, na szczęście auto wróciło do życia, ale bez wizyty w...
4,8
~Alex
Volvo XC60 II
Crossover Facelifting 2.0d B4 197KM 145kW
Bardzo komfortowe auto dla rodziny na codzień. Małe spalanie, dużo miejsca w środku. Wszystko działa jak powinno i chociaż dziennikarze mówią ze to jest auto bez charakteru, powiem że na codzień tego charakteru i nie potrzebuje. Opisze tutaj kilka rzeczy które mi się spodoba ale nie ma dalej dla nich miejsca. Auto-stop czy coś takiego. Można zapomnieć o hamowaniu na postoju, zmianę biegu na P przy wysiadaniu z auta, wszystko działa...
3,9
~Marcin
Volvo XC60 II
Crossover 2.0 B4 Diesel Mild Hybrid 211KM 155kW
Materiały bardzo dobrej jakości, ale to jedna z niewielu zalet auta. Prowadzenie przeciętne, bagażnik przeciętny, przyspieszenie przeciętne jak na tę moc. Auto ma też pełno dziwactw - spryskiwacze szyby w wycieraczce, dzięki czemu nie zmyjesz owadów z szyby, lusterka boczne monochromatyczne co nie ściemniają się jak mocno świeci w nie słońce, reflektory adaptacyjne co oślepiają większość kierowców i bardzo wolno zmieniające się na mijania,...
4,1
~Jacek
Volvo XC60 II
Crossover T8 Twin Engine 390KM 287kW
Przesiadłem się z X5 F15 3.0D. Rozważałem zakup Lexusa RX , Mercedesa GLC, Audi Q5, BMW X3. Ze względu na napęd i fotel kierowcy wybrałem VOLVO XC60 T8 Dual Engine w wersji Inscryption, na pneumatyce, z ogrzewaniem postojowym. Jeżdżę 70% miasto 30% poza, głównie po pagórach małopolskich. Mam fotowoltaikę, ładuję w domu. Jak na 390 koni i 5,5s do paki, auto oszczędne mimo, że puste waży 2150 kg. Jestem emerytem i polecam emerytom. Jeśli...
4,9
~Marcin S
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In 2.0 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid 390KM 287kW
Auto kupione aby jeździć po mieście na krótkich dystansach z dziećmi. Posiadając przydomowa instalacje PV "tankowanie" i jazda w promieniu 20km bez użycia benzyny (jak jest ciepło, bo ogrzewanie idzie z silnika spalinowego). Tryb pure (zasięg ~40km) minimalne spalanie jeżdżąc po małym miecie w lato 2,8l/100km. w zime podgrzewanie idzie z silnika spalinowego wiec min spalanie podskakuje na ok 3,8/100km. Lądując w domu rekordowy zasięg na 1...
Volvo XC60 II