Szukaj

Lista ocen Volvo V70 III (24) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marek
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
13 lat 210 000 wszystkie usterki: - swirl- 2000zł ASO - rozszelnienie sprężarki klimy 1100 zł regenerscja - pompa wspomagania 1300 zł nowa Bosh - wiatrak ogrzewania - 1500 zł - akumulator x 2 - amortyzatory, tuleje wahaczy ok. 2000 zł - rozrząd - tani komplet na oryginalnych zaminnikach ok. 1400 zl z robocizną x2 - awaria blokady kierownicy - zalecam wstawienie emulatora 450 zł - sprzęgło i dwumasa - oryginał LUK - 3500 zł -...
1,0
~Krzysiek
Volvo V70 III
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Przy przebiegu 148 tys km (a mam ten samochód od nowości) PĘKŁ BLOK SILNIKA. Podobno jest to wada materiałowo-projektowa tej serii silników. Volvo Polska odmówiło wymiany silnika. Wyciek oleju nie jest na razie duży, ale jedyna skuteczna naprawa to wymiana silnika (nowy blok silnika bez osprzętu kosztuje 35 tys PLN w ASO). Ta awaria to skandal i kompromitacja Volvo, auto nie było katowane. Serwis w ASO zawsze na czas.
5,0
~Looka
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Zdecydowałem się na auto młode, ale z dużym (200 tys) przebiegiem kiedy zobaczyłem o rok sta rsze, które przejechało 450 tys i nie zawiodłem sie. Pokonuje kolejne tysiące bezawaryjnie. Przegląd po 208 tys nie wykazał żadnych problemów - tylko eksploatacyjne wymiany, ale autko niebite i serwisowane na bieżąco.
5,0
~Kierowca Wołowiny
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D 175KM 129kW
Przez ostatnie 40 tys. km zrobione w dwa lata (30k w 2019 i 10k w 2020 - Pandemia) jedyne co się popsuło to nastawnik turbiny. Auto weszło w tryb awaryjny, pozwoliło wrócić z Poznania autostradą (do 120km/h) do mechanika. Naprawdę szybka i tania. Poza tym tylko paliwo, filtry i oleje co 10k km.
5,0
~Michał
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D 175KM 129kW
Auto miało wprawdzie wymieniany silnik przy 100k km, ale to było w ramach akcji serwisowej w ASO. Poza tym, na nowym silniku zrobiło już dodatkowe ponad 160k km i nic się z nim nie dzieje. Auto jak na razie śmiga i należy myśleć tylko o eksplatacji.
5,0
~marek
Volvo V70 III
Kombi Facelifting 2.0 T4 DRIVE-E 190KM 140kW
To jest moje 5. Volvo - jedyną poważne wymiany miałem w S60 po 200kkm (przepustnica i regeneracja turbo). W V70 bez żadnego problemu - i nie spodziewam się takowych przez następne 5 lat eksploatacji objętych gwarancją.
5,0
~Artur
Volvo V70 III
Kombi 1.6 DRIVe 109KM 80kW
Przy 200 tys wymieniono pasek , DPF i EGR. Przy ok 250 tys widać było ,że turbo się poci. Wymieniono uszczelki. No i Standart w tym silniku , wymiana uszczelek pod wtryskiwaczami.
4,0
~Ruf
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Martwi: - koszt ewentualnej naprawy automatu - mój egzemplarz ma problem z ubytkiem płynu chłodniczego (dolewam 0,25l na 100o km). Na trasie nigdy nie zawiódł.
4,0
~Ruf
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Martwi: - koszt ewentualnej naprawy automatu - mój egzemplarz ma problem z ubytkiem płynu chłodniczego (dolewam 0,25l na 100o km). Na trasie nigdy nie zawiódł.
4,0
~WstrętnaFretka
Volvo V70 III
Kombi 2.0 T 203KM 149kW
Jedyną poważna usterką była wymiana całego zestawu łańcucha rozrządu za prawie 6,7tys ale sądzę, że jak na 8 lat eksploatacji to i tak nie dużo.
Volvo V70 III