Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004 (27) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Pioto
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Zawieszenie fabrycznie sportowe - obniżone. Na polskich drogach trzeba uważać na wyboje, progi zwalniające, krawężniki i koleiny. Urwany spojler przedni to norma. Trzymanie się drogi bardzo dobre, ale komfort ograniczony. Trwałość elementów dobra. Nietypowe opony (205 50r16) kosztują około 100 zł więcej na sztuce niż typowe 205 55r16.
5,0
~ spec-tech.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Super reaguje na kręcenie kierownicą, można powiedzieć że trakcja jest doskonała, jedzie gdzie mu każe, tył trochę nerwowy, można zawracać ręcznym na suchym asfalcie- wypróbowane :) . ostre hamowanie na zakrętach odradzam chyba że nowe amortyzatory są założone ABS potrafi zgubić jednak auto... ale może tym jednym razem przegiąłem :)
3,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
No niestety, do zawieszenia z Fordów (Focus, a może przede wszystkim Mondeo MkIII) to mu daleko. Za miękkie, żeby jeździć pewnie i szybko, za twarde żeby zatopić się w komforcie (jak w Peugeocie 406). No i to wspomaganie, stanowczo zbyt mocne, praktycznie nie czuje się niczego, co się dzieje z przednimi kołami.
5,0
~Bolo
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
4 lata i ponad 60 tys po polskich drogach i nic do wymiany..zdumiewające..Oczywiście tarcze i klocki jako elementy zużywające się musiałem w końcu wymienić ale reszta - rewelacja. Prowdzenie OK, wiele zalezy od opon.
4,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Po Fordzie trudno dać więcej niż "4", czasem brak czucia co się dzieje z przednimi kołami, wspomaganie też jest nienajlepiej dobrane - czasem zbyt mocne. Zawieszenie dość komfortowe, ale za cenę pewności prowadzenia.
3,0
~Tomek morra@astercity.net
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
tył "ucieka" na zakrętach, w modelu po 2000 r. jest lepiej; problemy z tylnymi kołami opcierającymi o przednią część tylnego nadkola - do zlikwidoqwania poprzez zamontowanie elementów metalowo-gumowych z nowego modelu
5,0
~Zenek
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Zawieszenie sprężyste, na nasze drogi momentami dośc sztywne ale nie mogę narzekać. Samochód doskonale trzyma się drogi, ma się poczucie bezpieczeństwa zarówno na prostej jak i w zakrętach
4,0
~mariusz.dabal@wp.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Układ jezdny jest przeciętny. Plusem jest iż wersja turbo posiada obniżone i utwardzone zawieszenie, ale przeciętnie tłumi nierówności i po roku jazdy polskimi drogami wahacze go wymiany.
4,0
~premeke77
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Trochę za twarde zawieszenie jak na polskie dziurawe drogi. Na równym asfalcie sunie jak po sznurku, ale po koleinach i wybojach - stuki o układu jezdnego dość głośne.
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~prasus@vp.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
autko poprostu jest przyklejone do jezdni.czesto jezdze do nimiec (monachium). to autko spisuje się na autostradzie świetnie .nic a nic sie niedzieje z zawieszeniem
Volvo V40 I