Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004 (35) - Silnik

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pioto
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Wiedziałem co kupuję. Silnik zapewnia dobrą elastyczność, a do setki ma 8s. Wyposażony jest w intercooler i turbinę z zaworem upustowym (tania i prosta). Posiada zmienne fazy rozrządu i ma dwumasowe koło zamachowe - to akurat wada, bo to dość drogie części, które mogą się zepsuć a niewiele dają. Specyficzna konstrukcja głowicy i rozrządu wymaga stosowania specjalnych narzędzi do naprawy głowicy. Tylko niektóre warsztaty poradzą sobie z wymianą...
5,0
~Bolo
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Fantastyczny silnik. Bardzo dobra elastyczność. Moment dostępny od 2tys obrotów. Miło się jeździ, nie ma problemów z wyprzedzaniem. Turbo LPT działa bardzo łagodnie ale skutecznie. Tak dla innych jeżeli nie wiedzą: to NIE są francuskie silniki tylko szwedzkie!! W Lagunach montowane były SZEWDZKIE benzyny a Volvach V/S40 francuskie (niestety) diesle. PS. Ciekawostka dropsa: Szwedzki producent przewiduje PREWENCYJNĄ wymianę panewek po...
5,0
~premeke77
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
2 litry 160 KM + T U R BO = uśmiech od ucha do ucha. Ten silnik i jego osiągi dają tak dużą przyjemność z jazdy, że aż nie chce się wysiadać z auta. W tym aucie czuje się jak duża moc w nim drzemie. Wystarczy lekko przycisnąć pedał gazu i trzymać w tej pozycji, a samochodzik wyrywa do przodu jak szalony, nieważne czy jedynka, dwójka, czy piątka. A kiedy wciśniemy pedał do oporu, fuuuuu :)
5,0
~muszek81
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
doskonały dla lubiących wyzwanie!!! Auto o takiej mocy trzeba słyszć. Jak chcecie mieć cichutkie auto to kupcie sobie mercedesa, który jeździ jak rower bez łańcucha ...!!! - zero frajdy... A jeżeli chodzi o opinie dot. innych aut, np. fordów lub opli o dużo mniejszym kopie - to ludzie uspokujcie się - to musi być głośne, a zarazem jest pięknie posłuchać tego ryku!!!!!!!
5,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Dwulitrowy silnik z niskociśnieniową turbosprężarką to jest to - żadnej "turbodziury", ciągnie od samego dołu aż do odcięcia. TS zaczyna ładować ok. 1800 obr/min, pełne ciśnienie doładowania daje ok. 2200 obr/min i utrzymuje je do końca. Intercooler jest mały, więc i turbodziura praktycznie niezauważalna.
5,0
~Maciek
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Zaraz po zakupie założyłem normalną sekwencję za ok 2300zł. Silnik na gazie chodzi ciszej i bardziej równo. Elastyczność nie pozostawia innym kierowcom złudzeń. To autko jeździ tylko lewym pasem jeśli masz na to ochotę. Idealnie współpracuje z automatyczną skrzynią biegów. Poezja
5,0
~Prasus
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Tym Volvo jeździ mi sie bardzo dobrze przy wypszedzaniu jak sie zredukuje bieg idzie w przód jak burza . Auto jest bardzo elatyczne na 2 biegu mozna jechać nawet 20km/h bez żadnych szarpań ,skoków. Ale fakt faktem jest głośny ,ale ja lubie słuchać muzyke z pod maski.
5,0
~kigiel
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
nigdy wczesniej nie jezdzilem takim samochodem. 200KM przy masie 1400 powoduje ze przy ruszaniu ze swiatel gdy patrze w lusterko to dziwie sie ze inni nie ruszaja. turbodziury praktycznie nie ma, na niskich obrotach jazda jest bardzo plynna.
5,0
~mariusz.dabal@wp.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
silnik dobrze się sprawuje, jest elastyczny i zbiera się od najmniejszych obrotów. Zaskakuje momentem obrotowym gdyż zakres jest dość szeroki. Nie jednego fana tuningu rzucił na kolana.
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mieszas
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Trochę leniwy, ale ma duży moment obrotowy. Ciągnie zawsze. Dobrze współpracuje z leniwym 4-biegowym automatem. Na wolnych obrotach brzmi brzydko, trochę jak diesel.
Volvo V40 I