Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004 (33) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Pioto
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
No tu jak ktoś liczy na koszty na poziomie Golfa IV to się przeliczy. Jest drożej choćby ze względu na nietypowe opony, konstrukcję silnika i specyficzne części. Nie każdy warsztat podejmuje się naprawy silnika. Ceny elementów typowych (np. zawieszenia, układu zapłonowego) są wyższe niż w grupie VW. Zużycie paliwa LPG średnio na cały zbiornik 12.5l/100km, benzyny 10.5 l/100km. Zbiornik LPG wystarcza na 330km. Przy V max spalanie 25l/100km :)
5,0
~Volvo FAN
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Ceny cześci eksploatacyjnych i serwisu - oczywiście nieautoryzowanego - aktualnie przystępne. Poza tym nie bardzo wiem, bo poza typowo eksploatacyjnymi rzeczami (tarcze, klocki, oleje, filtry) nie musiałem nic wymeniać. Najdroższa rzecz - sond lambda - 450zł. Jedyny ból to spalanie. Ale turbo aby żyć musi pić. No i pije. W trasie od 7,5 do 11. W mieście od 10 do 14 zależnie od cięzkości nogi i ilości korków
3,0
~Bolo
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Trasa : 6.5-11 w zlaęzności od cięzkości nogi. Średnia z 400km przejechanych w 4.5h (większośc nie po autostradzie ;) )10l/100km. W druga stronę nie przekraczając 120km/h - 7l/100 NAparawy - a co to? Zużycie oleju - oceniam na około 200ml-300ml/10000. Nie dolewam między wymianami. Dużo dobrych i niedrogich zamienników. Nieautoryzowany warsztat znający się na volvo utrzymuje koszty na rozsądnym poziomie
4,0
~Zenek
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Turbo aby żyć musi pić :). W mieście zależnie od cięzkości nogi od 10 do 14 l/100km. W trasie także samo od 7 do 12 ;). Dużo dobrych zamienników i kilka znających się wrsztatów nieautoryzowanych pozwalają utrzymać koszty na rozsądnym poziomie. Przykład: wymiana rozrządu, wszystkich filtrów, oleju, świec plus przegląd samochodu dodatkowo wymiana rurki olejowej turbiny -1400zł (części, olej, dolewki płynów plus robocizna)
5,0
~Prasus
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
jak na ten silnik w trasie przy średniej 150-km/h 9,8l jak komputer mi pokazuje ,a z moich obliczeń 10,5l jest dobrze. w mieście lekko 10l tak do 11,5l-12l potrafi połknąć. Ja moje volvo od nowości srewisuje w volvo nazwa sama za siebie mówi \"autoryzowany serwis\" sobie może zarzyczyć 500zł najdroższy serwis mnie kosztował przy 100000km 1400zł wymiana praktycznie wszystkiego paski rozrząd klocki tarcze.
4,0
~Hubert
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Wbrew obiegowej opinii ceny części zazwyczaj niższe niż w VW itp. jeszcze nic mi się nie popsuło przez rok, a części eksploatacyjne w przystępnych cenach. Spalanie jak na 163KM bdb. trasa 7-7,5 miasto 9-10 średnio na baku spalanie 7,8 - 8,6 najniższe spalanie na trasie jakie uzyskałem (wg. komputera) 5,3l/100km jadąc ok. 80 km/h ale nie da się tak jeździć tym samochodem:)
5,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Dla mnie dobre auto pali tyle, ile mu się wleje, ani łyżki mniej. Jak się ma ciężką nogę to wiadomo, wir w baku się włącza, ale jeżdżąc rozsądnie nie przekracza się raczej 8l na trasie i 11l w mieście. Mnie średnio wychodzi 9.2l/100km więc nie narzekam. Serwisów wiele nie ma i mało kto chce je naprawiać, ale fachowców nie brakuje. Ceny - przeciętne jak na markę premium.
5,0
~Wojtas.osa@poczta.fm
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
pali srednio 8-9l, na autostradzie przy bardzo ekonomicznej jezdzie udalo mi sie osiagnac wynik 6.9 l/100km - jak na 160 koni to całkiem nieźle. ASO drogie ale ceny zamienników nie porazają np. termostat - 40PLN a są jeszcze tańsze, wymiana paska rozrządu + pasek - ok.200PLN, teleskopy podtrzymujące lkape bagaznika ok.55PLN - tak że nie jest żle
4,0
~Wesoły Volvista
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Koszty bieżących wymian typu klocki, rozrząd, filtry bardzo przystępne. Koszty napraw - przez trzy lata wymoeniałem dwie rzeczy - sondę lambda - 370zł i kabel prądowy - 80 zł Spalanie - no cóz turbo aby żyć musi piś. Od 6,5 l/100km bardzo spokojnej jazdy w trasie (zgodnie z przepisami) do 15l/100 dynamicznie w mieście
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Pali tyle, ile mu wleję, czyli tyle, ile powinien. Można jeździć oszczędnie, ale charakterystyka silnika doładowanego jest taka, że w mieście raczej się nie da. Ceny części w normie, choć dostępność serwisu pozostawia trochę do życzenia.
Volvo V40 I