Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004 (21) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ spec-tech.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Drugiego dnia po zakupie, zablokowala sie rolka napinacza osprzetu...:) jakiś mondzioł zmienił pasek ale zapomniał napinacza i rolki prowadzącej, po 2 miesiącach rozszczelnił sie wydech na łączeniu elastycznym... :)(zalecam poszukanie całej turbiny używki bo często są razem ze złączką sprzedawane i zrobić swap na t4 :)). tydzień później zaczęło pierdzieć przy uszczelce kolektora z blokiem :) wykręciła się jedna szpilka a druga poluzowała. za...
3,0
~Pioto
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Sporo drobnych usterek (przebieg około 300tys. km): - zużyty mechanizm wycieraczek (ociera o maskę), - nie działa tylna wycieraczka, - wariujący nawiew (typowa usterka), - źle działające nawiewy (parcieje uszczelka pod konsolą i wiatr hula jak chce, osłabiona wydajność), - uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa w listwie paliwowej (drogi i zamienniki nie działają). Ogólnie w Seacie było lepiej, a w MB 124 najlepiej. Jak ktoś zna się...
5,0
~Bolo
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Wyliczam wszystkie z czterech lat eksploatacji: 1. Cewka - koszt 340 pln 2. termostat - koszt 20pln 3. sonda lambda (ale czy to usterka? - przestała pracować tak jak to napisano w instrukcji - max 160tys..i tak padła// - nie pamiętam kosztu ..coś koło 400pln z wymianą - TYLKO DEDYKOWANE - stanowczo wszyscy odradzają uniwerslane ! Przeciearającv się i pękający welur na siedzeniuach (ale swoje ważę ;) )
5,0
~pierrekubica@o2.pl lub GG 11256350
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
w moim przypadku 100% a nie oszczędzam tego auta i już od 3 lat zrobiłem ok 250 tys km tą marką 170 tys pierwszym 1.8l benzyna i 80 tys drugim 2.0T z chipem 205 KM bez przygód.To mówi samo za siebie z czym mamy do czynienia.
4,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Auto skomplikowane elektronicznie, więc ma co się psuć. Inna rzecz, że nieczęsto się psuje - czasem bez sensu zapali się kontrolka od immobilizera, ale nie przeszkadza to w jeździe.
3,0
~Danielvo-VOLVO FOREVER
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
generalnie wporządku tylko te światła awaryjne, nie chcą się wyłączyć , jedziesz i psrykasz i pstrykasz i pstrykasz aż wkońcu się zatrzymujesz i tracisz ok 10 min lub wkładasz coś
5,0
~Volvo FAN
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Sonad lambada, zapowietrzony wysprzęglnik, brudna prepustnica, obie cewki zapłonowe (zamienniki za śmieszne pieniądze ale działają)...i to tyle..
3,0
~mariusz.dabal@wp.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
mysle ze raczej przeciętnie, uwazam ze auto jest bezawaryjne dopoki nie stanie podczas jazdy lub odmowi posluszenstwa przy zapalaniu, a to sie nie zdarzylo
5,0
~Maciek
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Auto po liftingu tj. po 2000r jest dopracowane w każdym szczególe. Po zakupie wymieniłem podstawowe rzeczy i narazie po 10 tys. km nic tylko tankuję.
5,0
~Wojtas.osa@poczta.fm
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
szybko przepalily sie żarówki w kokpicie i bardzo cieżko sie do nich dostac, termostat siad - nie duzy koszt naprawy, amartyzatory klapy bagażnika tez siadly.
Volvo V40 I