Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004 (30) - Całokształt

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~RobertDW
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Auto ma jedną podstawową wadę! Brak 6 biegu przez spalanie przy prędkości 150 wynosi 12 litrów. Bardzo uciążliwe o spalaniu przy 200 lepiej nie mówić gdy jest to 5000 obrotów.. Po mieście nie zamulając około 9-10 litrów trasa przy 110 8 przy 100, 7 litrów. Raz udało mi się uzyskać efekt 6 litrów jadąc na 5 biegu 90 km ale nie po to się kupuje 2.0 Turbo. Warto zaznaczyć, że turbina w tym aucie lubi być naładowana czyli trzymamy przez kilka...
4,0
~ spec-tech.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Całkiem nieźle nie jest to japończyk ale daje rade mi zaimponować :).Polecam, nie gnije jak japończyk i zbiera się super t4 ucieknie ale ogólnie świetnie. Moje Volvo 1998 i 240kkm ale jestem realistą i myślę że tyle to miało w 2005 :) mimo wszystko nieźle się trzyma. Świetne auto do podłubania, nie wielkim kosztem można zrobić w okolicach 200koni, na forach piszą że spokojnie zniesie 280 bez większych przeróbek :). ZA 10000PLN można znaleźć...
5,0
~Jan
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
wcześniej jeździłem golfem kiedy kupiłem volvo zrozumialem jaki blad popelnilem :) auto jest niesamowite mam juz je 3 lata i chyba sie z nim nie rozstane tak jak opinie innych moge tylko potwierdzic auto jest bezawaryjne oczywiscie trzeba dbac bo jak nie dbasz to nowe zajedziesz w miesiac czasu na poczatku bylem przerazony spalaniem jednak po 2 miesiacach nauczylem sie jezdzic w taka pogode jak ta czyli 30c klima bierze duzo benzyny nawet 3...
4,0
~Pioto
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Z tym silnikiem samochód mogę polecić. Zapewnia dobrą dynamikę i nie jest przesadnie awaryjny. Na LPG spisuje się dobrze (instalacja sekwencyjna). Nie rzuca się w oczy. Nie jest bezawaryjny jak Toyota, ale też nie jest przesadnie awaryjny. Blachy są dobrze zabezpieczone przed korozją i raczej nie rdzewieje. Ja kupiłem, bo potrzebowałem kombi nie za drogie w eksploatacji, a jednocześnie o dobrych osiągach z silnikiem 4 cylindrowym do 2.0, które...
3,0
~wlodek
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Auto bardzo dobre typu wsiadasz i jedziesz jak się dba oczywiście bo awaryjność auta zależy w 90% od kierowcy a nie od marki! Oczywiści są wadliwe jednostki, na których eksploatację nie mam wpływu jednak ten silnik do nich nie należy! Wada oczywiście spalanie od 11 do 14 litrów w mieście jednak każdy nawet nowy silnik 2 litry pali tyle samo. Plus to wbrew pozorom tanie części np. para amortyzatorów bilstein 370zł ( sprawdźcie ile kosztują do...
5,0
~AndrzejWroclaw
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Auto jak auto ma zawieść mnie tam gdzie chce a nie do serwisu. Po tym względem sprawdza się doskonale, zrobiłem nim 80 tyś km wymieniając jedynie termostat - nowy oryginalny kupiłem za 900zł na allegro w serwisie 2000zł! Wymiana 250zł to jedyna awaria. Kiepskie zawieszenie, komfortowe ale wymieniam tulejki co 30 tyś km w tylnych wahaczach, fakt, że tanie bo 30zł na allegro sztuka ale na oryginał za 250zł mnie nie stać. Auto ogólnie komfortowe...
4,0
~Tomek morra@astercity.net
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Największy minus modelu do 1999 roku to zawieszenie. Auto w zasadzie bez zastrzeżeń. Wydaje mi się, że model V 40 T4 po roku 2000 w dobrej wersji i tuningu elektronicznym na ok. 240-250 KM z przyspieszeniem ok. 6 s i V max 250 km/h (obecnie w słabszym 2.0 T mam ok. 210 KM przyspieszenie ok. 7 s i V max 240 km/h) byłby idealnym kompromisem pomiędzy małym samochodem rodzinnym, a sportowym. Auto nie wyróżniające się na ulicy, bez zbędnych bajerów...
3,0
~maniak
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
nie wiem skąd te negatywne opinie, pewnie kupione od turka w niemczech za grosze a pozniej placz ze zlom. Auto mam rok czasu i wymienilem tylko sprzeglo 500 sashs + wymiana 300zl i to wszystko silnik szwedzkiej konstrukcji nie do zajechania tak jak skrzynia, nastepne tez volvo jednak mam watpliwosci co niezawodnosci nowych aut, dotyczy kazdej marki.. Wczesniej jezdzilem astra to sie dopiero psulo raz w miesiacu wizyta u mechanika fakt spalala...
5,0
~Bolo
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Mam niecały rok. Przejechałem 20tys km. Nic się nie psuje. W środku cicho. Nie trzeszczy i nie stuka. Wszystko działa. Czego chcieć więcej od 14 letniego pojazdu? I to po przejściach - co prawda nie bardzo niszczących (lewa strona, oraz tył ale bez naruszenia podłużnic i i nnych istotnych elementów - to jeszcze w słonecznej italii) Zużycie paliwa - wysokie - jak w każdym Volvo. Poza tym mimo że LPT to turbo aby żyć musi pić ;) Niezawodność...
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Wojtek
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Nie mozna oczekiwac wiecej od samochodu intensywnie urzywanego na Polskich drogach. Ja tez nie jestem kierowca o delikatnej stopie, wiec ogolna oczena 4. Jest jednak jedno ALE. SERWISY dzialaja bardzo powoli. Wynika to z problemow z dostepnoscia czesci i opieszaloscia Volvo w realizacji zamowien. Mialem dwie powazne naprawy (powypadkowe) i zawsze mialem wylaczony samochod na 6 tygodni... mozna by zalatwic wszystko szybciej, ale Volvo zawsze...
Volvo V40 I