Szukaj

Lista ocen Volvo C70 I (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Zadowolony
Volvo C70 I
Cabrio 2.3 20V T-5 240KM 177kW
Dobry, ale wspominana już średnica zawracania jest godna lotniskowca. Na początku sądziłem, że coś jest po prostu nie ok, bo nie mogłem nawrócić w miejscu, w którym kurier nawinął przedłużonym Transitem ;) Trakcja - przy 239KM i przednim napędzie trakcja nie jest optymalna - ewidentnie brakuje szpery. Podczas bardzo mocnego przyspieszania auto \"myszkuje\" po drodze, 2 ręce na kierownicy to podstawa. Co prawda kontrola trakcji mocno się stara...
4,0
~Tobias
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20 V 170KM 125kW
Nie jest ani sportowe ani przesadnie komfortowe. Występowały wersje GT, które były obniżone ale również takie które posiadały NIVO na tylnej osi ( przydatne jak ktoś wozi ciężary albo jeździ z przyczepą ). W opcji można było dokupić regulowane amortyzatory przednie i rozpórkę. Producent twierdził, że największe doznania dawały opony 225 40 R18 z oponami Pirelli P Zero. Niestety nie miałem okazji sprawdzić ile w tym prawdy. Minusem jeżeli...
4,0
~Tobias
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20 V 170KM 125kW
Nie jest ani sportowe ani przesadnie komfortowe. Występowały wersje GT, które były obniżone ale również takie które posiadały NIVO na tylnej osi ( przydatne jak ktoś wozi ciężary albo jeździ z przyczepą ). W opcji można było dokupić regulowane amortyzatory przednie i rozpórkę. Producent twierdził, że największe doznania dawały opony 225 40 R18 z oponami Pirelli P Zero. Niestety nie miałem okazji sprawdzić ile w tym prawdy. Minusem jeżeli...
4,0
~Tobias
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20 V 170KM 125kW
Nie jest ani sportowe ani przesadnie komfortowe. Występowały wersje GT, które były obniżone ale również takie które posiadały NIVO na tylnej osi ( przydatne jak ktoś wozi ciężary albo jeździ z przyczepą ). W opcji można było dokupić regulowane amortyzatory przednie i rozpórkę. Producent twierdził, że największe doznania dawały opony 225 40 R18 z oponami Pirelli P Zero. Niestety nie miałem okazji sprawdzić ile w tym prawdy. Minusem jeżeli...
3,0
~Maxx
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
Auto w podstwie jest na 16´´ felgach moja wersja jest na 17´´(bywaly tez orginalnie na 18) zawieszenie jest dosyc sztywne , kiepsko wybiera nierownosci (byc moze wina 17´´i sportowego obnizonego zawieszenia) ale wysmienicie nadaje sie do szybkiej jazdy po zakretach i na autostardach.(osobiscie wole auta sztywne niz kanapowce) Duzy minusem jest srednica nawracania ,skret jest naprawde kiepski (osobiscie juz...
4,0
~g
Volvo C70 I
Coupe 2.0 20V Turbo 225KM 165kW
Dobrze, bo nie na polskie drogi, doskonale jeśli jeździ się po gładkim asfalcie. Zawieszenie sztywne, przez co jedzie jak przylepiony do drogi, jednak kosztem komfortu. To samochód raczej dla kierowcy, a nie dla pasażerów. Trochę zbyt mały prześwit na polskie drogi i raczej 5 km/h na polnych drogach;) Ogólnie bardzo ograniczone właściwości jazdy po bezdrożach. Samochód tylko na asfalt.
3,0
~Leon
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
Tragedia. Skręt o promieniu autobusu. Wiecznie skrzypiące ograniczniki skrętu przy zawracaniu co jest sprawą naturalną w tym modelu. Zawieszenie wcale nie jest twarde ale strasznie głośno tłumiące przez co ciagle masz wrazenie ze trzeba cos naprawić w zawieszeniu- a tu tak ma byc. Ogólnie zawiszenie w volvo to zawsze była tragedia (pomijam moedel przed jeszcze 850 itp.
4,0
~mkrzesz
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
Niesamowite! Perwszy raz czujejak wiele zależy od prawidłowego ciśnienie w oponach- na autostradzie- 2,8 przód i tył i jest bosko- to samo w mieście jest nie do zniesienia! Przy 2,5 przód 2,1 tył jest komfortowo, ale daje się we znaki podsterowność. Buja przodem zwłaszcza na nieprofilowanych polskich zakretach. Ale przy spokojnej jeździe jest po prostu komfortowy.
3,0
~Mariusz W
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
Nie mylcie auta z autem sportowym , to nic innego jak limuzyna w postaci coupe, zawieszenie miekkie ale dajace rade na zakretach tylko wymaga to wprawy,zawieszenie tanie w utrzymaniu wiec tragedi nie ma.Za to uklad kierowniczy akurat nie za miekki jak w mercedesie S ani nie za czuly.moze sie myle ale kierownica moglaby byc ciut mniejsza
2,0
~tomek
Volvo C70 I
Coupe 2.0 20V Turbo 225KM 165kW
Tu już nie jest tak kolorowo. Przede wszystkim promień skrętu jest wprost żenujący. Do dziś widzę szydercze uśmieszki ludzi pod supermarketem gdzie małe rondo na parkingu musiałem pokonac z korektą. Sam nie mogłem w to uwierzyc, ale się stało. Poza tym przy maksymalnym skręcie słychac jakieś dziwne dźwięki (mechanik nic nie znalazł)
Volvo C70 I