Szukaj

Lista ocen Volvo 850 (131) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 149 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bartolomeo
Volvo 850
Sedan 2.5 20V 170KM 125kW
Tutaj postaram się opisać wszystkie typowe usterki dla tego modelu. 1. Trzeszcząca deska. No cóż tutaj się nie postarali i materiały użyte do mocowania deski są średnie. Żeby wyeliminować tą bolączkę niestety ale trzeba ściągnąć całą deskę rozdzielczą i poprawić mocowania kokpitu (4 śruby od ściany grodziowej). Zabawy jest na cały dzień albo dwa. Ale da się zrobić pod domem z podstawowym zestawem kluczy. 2. Nagrzewnica. No niestety ale to...
4,0
~Klops
Volvo 850
Kombi 2.3 T5-R 240KM 177kW
Generalnie kupując takie auto masz dwie drogi do wyboru - albo płacisz jak za zboże i szukasz perełki i w takiej auto włożysz stosunkowo niewiele - bo nie jest skomplikowane. Albo, tak jak ja, kupisz tanio i musisz poprawiać. Swoją przywiozłem ze Szwajcarii, sam sobie pojechałem i kupiłem. Na dzień dobry wymagała serwisu - odma, rozrząd, uszczelnienia, półosie, oleje, świece, płyny wszystkie itd. no taki standard. Trochę powalczyłem z...
5,0
~szczecinianin
Volvo 850
Kombi 2.5 20V 170KM 125kW
Samochód mam od nowości. Kupiony jako alternatywa dla nagminnie kradzionych wówczas aut niemieckich. Nigdy mnie nie zawiódł. Wymieniona została tylko tylna belka (pęknięcie jednego z elementów) kiedy miał 2 lata. A, szczerze, to raz stanął. Mechanik na przeglądzie zalecił wymianę przegubu, ale stwierdziłem, że może szkoda kasy i raczej następnym razem. Skubaniec ukręcił się na pierwszym skrzyżowaniu i zapchali go z powrotem do warsztatu :) Jak...
3,0
~TomiTurbo
Volvo 850
Kombi 2.5 20V 170KM 125kW
Volvo 850 z pierwszych roczników mają dość słabe skrzynie automatyczne (tj. i tak zużycie może nastapic nie wczesniej niz po jakiś 250-300 tys. km). Wersje z manualem (np. M56) i późniejsze modele V850 sa bardzo trwałe. Czasami awarii ulega klimatyzacja (rozszczelnienie, elektromagnes kompresora), chłodnice, drobne elementy elektryczne (bardzo rzadko). Zuzyciu moga ulegac turbiny (w silnikach TURBO).
5,0
~dzonks@gmail.com
Volvo 850
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Żadnych poważnych usterek, wyjąwszy pęknięcie prowadnicy zaworowej na 5 cylindrze przy przebiegu 718000km. Z tak pękniętą prowadnicą samochód przejechał ponad 1000km, dopiero później została zrobiona głowica. Koszty kompletnego remontu głowicy śmieszne - nieco ponad 1000zł bez oszczędzania na częściach. Do silnika części bardzo tanie - konstrukcja bardzo popularna.
5,0
~bobo724
Volvo 850
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
powiem szczerze że jedyny problem jaki miałem to wymiana wężyków od naczynia wyrównawczego układu chłodzącego tak to wachacz i simerbloki to wszystko. jedynie poza tym co robie to wlewam paliwo płyn do spryskiwaczy i jeżdże na myjnie. I tak od przeglądu do przeglądu nic poza tym. wszystko jest wymienine na przeglądych po za tym żadnych dodatkowych wizyt w warsztacie.
4,0
~Johny
Volvo 850
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
O ile nie spotkała mnie poważna awaria która unieruchomiłaby samochód, to duży przebieg odbija się na zużyciu wielu elementów, najwrażliwszym z nich jest dwumasowe koło zamachowe, co jest jedynym elementem przez który volvo odstaje trwałością od Mercedesa W124, a brak zamiennika z ofery Valeo powoduje że wymiana tego koła ze sprzęgłem to dość duży wydatek
3,0
~Michał
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
no i tu mógłbym się rozpisać:)) ROK 2010: wymiana wiatraka wentylacji (1250zł), nagrzewnica (200zł), wymieniony silnik (2500zł z robocizną), jeszcze ze trzy uszczelki ale już nie pamiętam które w silniku (razem około 1000zł z robocizną), amortyzatory przód (600zł oryginał) - wytrzymały rok:(( polecam regeneracje za 300zł mamy dwa, a nie jeden.
4,0
~kamell
Volvo 850
Kombi 2.5 20V 170KM 125kW
Rozszczelniła się nagrzewnica , co skutkowało nie przyjemnym zapachem glikolu i parującymi szybami-wymiana dziecinnie prosta, bez rozbierania kokpitu. Skrzynia biegów terkotała na luzie, prawdopodobnie luzy na łożyskach- zmieniłem ją na drugą, tanią - jest cicha, ale synchronizatory na pierwszym i drugim biegu nie są idealne. Poza tym igła.
3,0
~M.
Volvo 850
Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
daję przeciętnie, bo do końca nie wiem. mam 211 tysięcy przebiegu (więc trochę jest) i właśnie remont kapitalny silnika (na własne życzenie, jeszcze jeździł i to całkiem nieźle, ale lubię mieć 100% sprawne), wcześniej regeneracja turbiny przy 195, regeneracja maglownicy przy 205, sprzęgło komplet przy 135 tysiącach, w międzyczasie wahacze, przeguby.
Volvo 850