Szukaj

Oceny Volvo 850 Kombi 2.0 10V 126KM 93kW 1994-1997

Podsumowanie 17 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Volvo 850 Kombi 2.0 10V 126KM 93kW 1994-1997 - Oceń swoje auto
4,45
średnia ocena z 17 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
86%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (8)

4,9
~Karawaniarz
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
Przede wszystkim za kulture pracy i brzmienie. Nie sprawia najmniejszych problemów, tylko lać benzyne i jechać. Nie ważne jak długo stoi czy jaka jest temperatura, zawsze pali na dotyk. Jakby jeszcze trochę mniej palił to by był silnik idealny
4,6
~walcu@poczta.onet.pl
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
Silnik mimo iż ma ponad ćwierć miliona km na liczniku spisuje się bez zarzutu, ciągle jest zrywny, łatwo wchodzi na wysokie obroty, praktycznie nie bierze oleju, nie ma żadnych wycieków, a jego pięciocylindrowa budowa powoduje że ma fajne brzmienie.
4,5
~HaryD miłośnik Volvo 850
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
mimo 230 tysięcy na liczniku i pracy także na LPG chodzi jak zegarek, zużycie oleju rzędu około 1 litra na 2.5 - 3 tysiące km. może to taki egzemplarz ?
4,9
~slon
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
karoseria super, silnik super, widzę auta na ulicy 2003 rok i już zżarte przez rdze phi ....850 to cudo autko
4,3
~robman72@wp.pl
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
JAK DBASZ TAK MASZ
3,1
~piterek
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
musiałem uszczelnić
3,1
~piterek
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
chłodnica, nagrzewnica, termostat
3,5
~pepe
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
Przy większych przebiegach może dochodzić do przeciekania oleju na świece spod pokrywy zaworów. Naprawa nie jest wcale prosta. W silniku 2.0 10V pokrywa zaworów jest łożem dla wałków rozrządu. Należy się liczyć z wymianą simeringów na wałkach (simeringi w serwisie w Katowicach kupiłem od ręki). Poza tym, powyżej 200 000 km auto zaczęło mi trochę dymić. Prawdopodobnie uszczelniacze na zaworach.
Volvo 850 Kombi