Szukaj

Lista ocen Volkswagen Polo III Sedan (48) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 98 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~stanik@go2.pl
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 16V 75KM 55kW
Zastanawialem sie czy nie dac tego do Drobnych usterek,a le usterka ta powaznie wplywa na bezpieczenstwo jazdy. Przy 35,500 km padl czujnik swiatel stopu nad pedalem hamulca. Koszt zakupu czujnika w ASO to 30 zl a wlasnoreczne zalozenie trwa 5 minut. Poza tym od jakis 2000 - 3000 km non-stop swieci sie kontrolka EPC. Ale poza tym ze sie swieci to zadnych innych objawow. Poprzednie badanie komputerem w zaprzyjaznionym warsztacie usunelo na...
5,0
~Rufus
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Brak, 14000km i nic powaznego, zmieniony termostat, nowe tarcze hamulcowe.Auto mnie zaskakuje ma 11 lat a nadal ma orginalny wydech.Musialem tylko raz pospawac rure laczaca tlumniki.Nie bierze nic oleju.Plastiki zaczynaja troche trzeszczec na dolkach, no ale wiek robi swoje.Zawieszenie jeszcze orginalne ale przymierzam sie do wymiany amorkow.
3,0
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
daje 3 z duzym minusem. padła skrzynia biegów, silniczek krokowy padł ale wyregulowałem go na przepustnicy czym zaoszczedzilem 300 zł, cos niedobrego dzieje sie z rozrusznikiem.niepomogła wymiana szczotek i tulejek.pobiera za dużo prądu przy pierwszym rozruchu...luz na kolumnie kierowniczej.podobno regeneracja od 500zl w góre
3,0
~szabix@wp.pl
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Ślady rdzy w tych miejscach, które są najbardziej narażone, tj. maska silnika, nadkola kół przednich. Wymienione bolączki są wyrazem poruszaniem się (jak określiła właścicielka) "on irish roads". Zabezpieczenie w postaci hammerajtu całkowicie wystarczyło od powstrzymania rozprzestrzeniania ognisk rdzy
2,0
~zalamany
Volkswagen Polo III
Sedan 1.9 SDI 64KM 47kW
I tutaj zaczal sie prblem, pekniete tłoki naprawa tysiac zlotych, padl komputer naprawa 1200zł, pękniety tlumnik 400zl, spodziewalem sie wiecej trwalosci po tym aucie i na doatek po diesl z tym przebiegiem moze to tylko pechowy egzemplarz albo niedbalosc poprzednika
3,0
~Damian
Volkswagen Polo III
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
turbina pekla na autostradzie, ale jest na liscie czesci najbardziej awaryjnych VW, wygralem sprawe w sadzie, awaria byla w Polsce i musialem zaplacic za auto zastepcze oraz robocizne, trwalo to 3 tygodnie, serwisuje w Polsce, koszty mniejsze ale i tak zawsze cos spieprza w ASO,
4,0
~MaxM
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Jeśli dbamy o ten model odwdzięczyć nam się bezwstydna praca przez długie lata ale warto pamiętać ze newrlagicznym punktem jest układ hamulcowy a dokładnie hamulcebembnowe na tylnej osi. Warto tez zwrócić uwagę na przewody hamulcowe.
4,0
~Maciekityle
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Jedyna z poważniejszych wymian to był wydech ale już jak go kupowałem to miał plamy rdzy poza tym ok. Auto jest z roku 1998 ma przejechane 153 tys. km. Jechałem nim w góre i w dół polski i nic się nie działo złego.
4,0
~KRIS
Volkswagen Polo III
Sedan 1.6 i 100KM 74kW
Bez większych problemów....ale czuję, że sprzęgło zaraz "padnie". ( w moim wieku już mi się znudziło więc nie upalam bryki z pod świateł itp.itd. - robiłem to 11 lat temu Mazdą i dzielnie to znosiła)

Volkswagen Polo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Pabia
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 16V 75KM 55kW
To auto przeszło wiele mojego męża bardzo dobrego kierowcę i mnie początkującego kierowcę i nigdy nas nie zawiodło a lubimy z niego czasem zrobić nawet terenówkę.
Volkswagen Polo III Sedan