Szukaj

Lista ocen Volkswagen Polo III Hatchback (304) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 330 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Hike83
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Nie dam 5 gwiazdek ponieważ szyby elektryczne mnie wkurzają, często się zacinają, prowadnice szyb się zabrudzają. Spryskiwacz tylnej szyby się zapycha, układ wydechowy chyba przy silniku przerdzewiał a autko ma 10 lat za sobą jeżdżenia w upalnej Marsylii, chyba powinien wytrzymać więcej w Audi 80 wytrzymał 20 lat ! Ogólnie nie ma najmniejszych problemów z silnikiem, skrzynia biegów lubi dolewanie oleju pewnie jakieś uszczelki by trzeba zrobić....
2,0
~Piotrek
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Niestety dużo drobiazgów. Awaria trzeciego światła stop (migało) urwała się klamka od schowka (a raczej dbam o auto i uważam co robię) awaria czujnika świateł stop przy pedale hamulca, pęknięta szyba zimą, odpadające elementy wykończenia wnętrza, woda w bagażniku, pęknięcie pompki spryskiwacza (latem), pęknięty bęben hamulcowy, awaria pompy wspomagania płyn zalał wszystko pod maską, wymieniałem już niemal wszystko w zawieszeniu, wymieniałem...
2,0
~XL75
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Tak jak pisałem wyżej, naprawy może nie są drogie, ale ciągłe psucie się drobiazgów może porządnie wkurzyć. Niezawodność, to w tym przypadku chyba lekkie przejęzyczenie. W ciągu ostatniego roku czyli od momentu sprowadzenia miałem problem z: 1. wymiana chłodnicy, 2. wyciek oleju ze skrzyni biegów, 3. dwa razy naprawa rozrusznika (to już wina fachowców,ale...), 4. pęknięcie tłumika środkowego, 5. centralny zamek - siłownik tylny (padł -...
5,0
~uki
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Na poczatku bylo do kitu. Rozrusznik, akumulator (wsadzony 45ah, chyba ze szrotu go wziął - teraz 64ah.)Zmiana oleju w skrzyni biegów bo ciezko chodzila i nie wchodzil wsteczny, powod \"chamskie\" posługiwanie sie skrzynią. Radio wciaz ciagnie prad w postoju jak sie najpierw wylaczy silnik potem radio. To wszystko wina zlego traktowania poprzedniego wlasciciela. Dzisiaj po roku i 2 tys wsadzonych w naprawy (dosc malo chyba, moglo byc gorzej i...
3,0
~citizen
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Psująca się tylna wycieraczka, trzeba wymieniać zacierający się mechanizm z silnikiem. Gniją dolne blaszane zderzaki tylny i przedni - wymiana na szerokie plastikowe (tzw. lift) załatwia sprawę. Zamarzają zamki zimą i uszczelki, udręka!. Jeżeli nie zakonserwuje się latem lub jesienią porządnym preparatem, to już koniec. Ciągle przepalają się tłumiki - jak nie jeden, to drugi. Właściwie co rok, dwa lata trzeba cos spawać przy nich lub...
4,0
~jerzy_poradzisz
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Uciążliwa jest odma olejowa która wymaga wyczyszczenia co jakiś czas (wypluwa olej do filtra powietrza), czy układ elektryczny który wymaga wymiany na nowy bo inaczej będzie ci przerywać gdy jest mokro. Chociaż nawet po wymianie wszystkiego, wciąż zdarza się że czasem samochód przerywa gdy jest mokro bez jakiejś wyraźnej przyczyny. Po 200tyś zalecałbym wymianę szklanek zaworowych bo słychać pod maską jak sobie postukują zawory w...
2,0
~Rutek
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Niestety miałem już parę VW ale ten to jest najgorszy, prawie od samego początku problemy.ZRYWANIE PASKA WIELOKLINOWEGO(ten od napędzania alternatora.) Wymieniłem chyba z 10!!!! Nie wiem co jest !!! była wymieniana rolka naprężacza,naprężacz 2 razy, ramię naprężacza wszystko nowe z salonu!!!! A on dalej zrywa. Teraz dostał mocnych drgań na wolnych obrotach.Mechanicy rozkładają ręce. Jak możecie to pomóżcie MHR77@interia.pl
5,0
~robert
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
auto spisuje sie na razie bez zarzutu. Jedyne usterki to: 1. mala awaria centralnego zamka -koszt naprawy 30 zl, 2.zabrudzona przepustnica - objawy to gwaltowny spadek obrotow przy wcisnieciu sprzegla podczas jazdy, czasami nawet samochód gasl. Wystarczylo ja wyczyscic, 3. nadpalone styki od kopulki rozdzielacza zaplonu co powodowalo szarpanie silnika na wolnych obrotach. Wystarczylo je przeczyscic.
4,0
~Mirek Z.
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
Przy 99 tys. trzeba było spawać tłumik (łącznik przed ostatnim tłumikiem), tłumiki jeszcze w dobrym stanie. Te śruby łączące wahacz i amortyzator proponuję fabrycznie włożyć od drugiej strony (zaoszczędzicie problemów przy wymianie tłumika). Przy 96 tys. zmieniłem Klocki hamulcowe, tarcze jeszcze zostawiłem (mam opracowaną, amatorską, technologię szlifowania i wyrównania tarcz hamulcowych).

Volkswagen Polo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~herf@wp.pl
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Drobiazgów jest sporo (jak na opinię o solidności VW, bo w Cinquecento sypie mi sie o wiele więcej) Poskrzypujące plastiki, nierówne zużycie tarcz hamulcowych, zepsute amortyzatorki tylnej klapy (częściowo z winy zamontowanych na półce głośników), pękające plastiki przy fotelach. Ale generalnie tylko drażniące detale nie wymagające wielkich napraw. Za to np. żarówki nie spaliły się jeszcze od nowości :)
Volkswagen Polo III Hatchback