Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 Variant (49) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Grzegorz
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
bardzo delikatna jazda przy rozmowie i podziwianiu krajobrazu to 6,5. Najniższe trasa z Zakopanego do Lwa 5,8, ale to różnica poziomów i trasa jest bardzo jednostajna przez Czarny Dunajec (nie przez Zakopiankę). Samochód dotarty więc podaję moje spalanie z 8000km, wychodzi 8 do 8,2l. Jest to srednie spalanie więcej trasy, jednak równiez bardzo dużo miasta na zimnym czyli max 8km na zimnym silniku. Generalnie jazda dynamiczna (180 na blacie po...
4,0
~Konrad
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Średnio po mieście wychodzi 6,2-6,6 l/100km. Na trasie przez Niemcy z prędkościami ponad 200 km/h wyszło 7,8l l/100 km. Po szosach średnio 4,7-5,3, po drogach ekspresowych jadąc koło 130-140 km/h wychodzi ok 5,5-6 l/100 km. Natomiast jadąc na tempomacie równo 100km/h wyszło 4,5l/100 km. Raz zrobiłem test jadąc autostradą za tirem ok 100 km wyszła mi średnia 87km/h a spalanie 3,3 l/100km. Silnik jest świetny, szybko reaguje na gaz i jest bardzo...
4,0
~Pavlvs
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI SCR 240KM 177kW
Serwis ASO jest absurdalnie drogi. I nie mam tu na myśli serwisu w Zielonej Górze. Podyktowana niczym wysokość cen argumentowana jest wpisem do książki serwisowej. Przykładem może być wymiana klocków w przodzie pojazdu, gdzie koszt ściągnięcia i założenia koła wynosi 300 zł za sztukę. Plus mniej kosztowne drobiazgi. Kosztem utrzymania pojazdu dla mnie jest również wyceniany miarą własną mój czas poświęcony na oczekiwanie odpowiedzi z ASO na...
2,0
~Marcin
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Trzeba wkalkulować, że nawet na gwarancji samochód trzeba co miesiąc prowadzać do serwisu i prosić się żeby dali auto zastępcze. Dobrze jak serwis jest blisko bo inaczej pół dnia zmarnowane. Trzeba wozić olej, płyn do chłodnicy i wiedzieć gdzie i umieć dolać - trochę mi to przypomina malucha - niektórzy wozili dużo części i naprawiali na drodze. VW daje assistance bo nigdy nie widomo kiedy się zepsuje. Strach wyjechać w dłuższą podróż.
3,0
~Kris710
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
To jest nowe auto i na jego korzyść przemawiają z pewnością rzadsze przeglądy jak i zużycie paliwa, w które trudno mi uwierzyć. Po mieście auto nie spaliło mi więcej niż 7 litrów!. Na tej wielkości auto wynik jest bardzo dobry. W trasie bez trudu można oscylować wokół 5 litrów ale już jazda autostradowa z prędkościami powiedzmy nieco przekraczającymi dozwolone to już 8 litrów. Jedna nie wierzę by tak było wiecznie.
4,0
~piotr
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW
jak na moc 220-230 KM (bo chyba ma ponad 220 Km?!) to nie jest żle - jak się jeżdzi spokojnie - średnia 7,5 l/100. Jak się jedzie agresywnie w mieście - 10 l/100 - proszę jednak pamiętać, że mamy to automacie DCG, gdzie producent zawsze podaje wyższe spalanie. Reklamowane 6,5-68 l/100 praktycznie nie do osiągnięcia, ale w okolicy 7,2 l /100 średnia - to realne.
5,0
~Mario
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI SCR 240KM 177kW
7,5 średnio,9,0 miasto.Na początku dałem 4 gwiazdki,ale poprawiłem na 5.Dlaczego???A dlatego,bo jak na silnik 240km,to jest kropla w Morzu.Bmw x3 190km chlało przy normalnej jeździe 9,2l i żeby skały srały świnie latały rzadko udało się zejść poniżej 9,0l.I to musiałem zrobić z 500km żeby komputer zszedł te 0,2l.A w passku można to zniwelować po kilku km.
5,0
~Marcin
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Przeglądy robię co rok, nie patrzę na zalecenia serwisu. Olej tylko Motul i podstawowe filtry. Paliwo tak jak wcześniej napisałem zużywane jest w śmiesznych ilościach. Przy podróżach zagranicznych na spokojnie na baku robię 1200 - 300 km autostradami. Kompletny rozrząd z olejem, płynem chłodniczym i wszystkimi filtrami - 1900 zł.
5,0
~sebol
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
na razie jeżdże i tankuję, wymieniłem jakieś gumy w przednim zawieszenie. to wszystko. Oczywiście u mechanika, mówię coś słyszę...Sprawdzał i mówi, że nić nie widzi... Ja mu mówię, że nie przyjechałem tu bo mi się nudzi, i coś tam w tym zawieszeniu stuka... Także wspólnymi siłami znaleźliśmy przyczynę, naprawa z częściami 500zl.
4,0
~Wielik
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Jak na razie tylko 1 przegląd long-life po 30 tys km, więc trudno się wypowiedzieć. Problemy zaczną się kiedy pojawią się awarie a minie już gwarancja, bo współczesne auta - w tym to - są napakowane po dach elektroniką, która spodziewam się, nie jest tania przy naprawach w ASO (a czasami nie będzie się dało tego naprawić inaczej).
Volkswagen Passat B8 Variant