Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 Limousine (62) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~wizz36
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Biegi wchodzą precyzyjnie, nic nie tnie, nie haczy. Skok lewarka jest odpowiedni. Ale wymaga pewnego przyzwyczajenia. Czytałem opinie, że skrzynie szarpie. Z ich powodów przed zakupem szukałem takiej wersji do dłuższego testu. Mnie nic nie szarpie, ale trzeba się przyzwyczaić do płynnego poruszania w korkach. Dość wysoki moment obrotowy w parze z charakterystyką sprzęgła w tym samochodzie powodują, że może się zdarzyć szarpnięcie przy...
5,0
~MichalmPL
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
DSG to z założenia dobry wybór. Trzeba się nauczyć kilku prawideł aby nie wydawać opinii w stylu "skrzynia kompletnie nie zestrojona" itp. Przede wszystkim nie cisnąć pedału gazu w trybie econo Skończy się zawsze szarpnięciem niezależnie od motoru i skrzyni. Sam tego doświadczyłem ucząc się jeździć w tym samochodzie w trybach jazdy i dostosowując moje zapędy do trybu jaki był w danym momencie załączony. Jak się nauczy człowiek współpracować...
5,0
~Suytan
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Długo opierałem się automatom, aż w końcu pojeździłem w pracy B7 z DSG i się przekonałem. Dzisiaj nie żałuję - ta skrzynia spełnia wszystkie moje oczekiwania, jest bardzo dynamiczna, płynna i świetnie "odczytuje" intencje kierowcy. W połączeniu z wyborem tryby jazdy - idealnie. Jedyna obawa - trwałość, nie zmienia się w niej oleju i to mnie niepokoi.
3,0
~Adam
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
O ile początkowe działanie DSG jest bardzo dobre, to z czasem pojawiają się drobne szarpnięcia. Po serwisie po 60 tys. km było lepiej. Teraz (85 tys. km) znów zaczyna lekko szarpać, szczególnie przy redukcji. Nie wspominam o kick-downach o 2 biegi, kiedy to zrzucenie w dół potrafi tak szarpnąć, że ląduje się na desce rozdzielczej. Serwis? To normalne!
1,0
~Nigdy więcej VW
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.6 TDI BlueMotion Technology 120KM 88kW
Już przy przebiegu 80 tyś. pojawiały się dziwne dzwięki w skrzyni (serwis mówił, że wszystko jest ok.). Przy 120 mokra mechatronika, w serwisie dostałem informację, że przy następnym serwisie 30 tyś skrzynia będzie do remontu (przy okazji dwumasa, rozrząd itp.) nie będę pisać o kosztach. Dodam, że skrzynia to dsg 7 biegowa dq200.
5,0
~Tomasz Adamczak
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Bez zastrzeżeń. Dopracowana,. Nie szarpie. Bardzo szybka reakcja na pedał gazu i równie szybka redukcja biegów co przekłada się na bardzo dobre spalanie. Staram się jednak nie wciskać do podłogi pedału gazu zbyt często. Generalnie styl jazdy można sobie dopasować. Ja jeżdżę na ,,komforcie ". Jest najbardziej optymalny.
3,0
~zzr600
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
DSG 7biegow, szarpie przy ruszaniu, zmiany biegów od pierwszego do czwartego wyraźnie odczuwalne w trybie D, trochę lepiej jest w trybie S lecz to nadal o klasę lub dwie gorzej od konkurencji z tradycyjnymi automatami. W trybie D utrzymywane są wyjątkowo niskie obroty silnika co może trochę drażnić, jednak pozwala oszczędzać paliwo.
3,0
~Daniel z Łodzi
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Poważny minus - skrzynia jest trochę tępa, to samo miałem w A4 z 2011 roku.. Działa dobrze ale jest takie trochę nieprzyjemne uczucie jak się zmienia biegi nie wchodzą ładnie, miękko. Czasami, nie zawsze, pod ręką jest takie uczucie klikania/lekkiego zgrzytania.
2,0
~passsat ble
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
najgorszy manual jaki mialem, nie da sie tym plynnie jezdzic. mialem juz chyba ze 20aut i tutaj jest masakra. Przelozenia sa jakies niedopasowane. zdecydowanie nie polecam skrzyni manulanej z tym silnikie, w dieslu jest ok. w benzynie tylko automat.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8 Limousine
Średni koszt przejechania 100 km
65,50 zł
6,4
l/100km
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Paweł1978
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Zmienia biegi tak ja tego chce. Czuje, że skrzynia nauczyła sie mojego stylu jazdy. Jest bardzo szybka, redukcja jest natychmiastowa. Nigdy wiecej manuala ta skrzynia to mistrzostwo świata i okolic.
Volkswagen Passat B8 Limousine