Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 Limousine (69) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wizz36
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Ma bardzo dobre osiągi przy umiarkowanym spalaniu. Wysoką kulturę pracy. Ciągnie od dołu równomiernie, nawet powyżej 5000 obrotów. Przyspieszenie i elastyczność są bardzo dobre. Ma fajne brzmienie. Porównując go z 1.4 tsi 140 km z Octavii III, którą wcześniej jeździłem, mogę zwrócić uwagę na inną charakterystykę rozłożenia mocy. Silnik 1.4 tsi, ale w lżejszym samochodzie, był bardzo zrywny od dołu ale już...
5,0
~Paweł1978
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
190 km, skrzynia automatyczna dsg, czego chcieć wiecej ? Passat nie ma problemu z innymi uczestnikami na drodze w sprincie od świateł do świateł. Silnik jest bardzo elastyczny, ciągnie cały czas. Zastanawiałem sie nad wersja 240 km, ale tamten to diabeł, a ten na polskie drogi w zupełności wystarcza. Czuje różnice między obecnym passatem, a poprzednią wersją b7 ze słabszym o 20km silnikiem. Na autostradzie niemieckiej zmierzone ponad 240 km/h,...
5,0
~Bartosz
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Perfekcja . Można to brać bez obaw i nie słuchajcie mechaników żyjących z naprawy pierwszych tsi. Od 2014 to już inne silniki. Pasek rozrządu, auto nie pali oleju, niskie spalanie i mała masa silnika. Act działa bardzo dobrze lecz polecam wymiany oleju co 15 tys km. Bardzo cicha praca i dobre osiągi przy 100km/h mamy niskie obroty silnika jak w dieslu. Dobra robota brawa dla inżynierów i polecam ludziom którzy nie szukają problemów i nie...
4,0
~Przyjemniaczek
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW
Bardzo przyjemny w użytkowaniu dizelek. W trasie bardzo oszczędny (przy 90km/h dało się zejść poniżej 4,5l/100km), w razie potrzeby, jak to tdi, ładnie ciągnący po pierwszej chwili zaspania turbiny. Niestety, w porównaniu z ea189 z b7, ten jest dużo głośniejszy (co jest prawdopodobnie winą karoserii), ale też dużo bardziej irytujący w swoim dźwięku (kojarzył mi się z klekotaniem zaworów w dużym fiacie).
5,0
~MaroK
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Mega oszczędny 5,3 śr. Trasa do Austrii na autostradzie tempomat na 120 km-4,5 / 100 km. Spokojna jazda droga lokalna tempomat 90 km /godz 4,0 jak się nie wyprzedza można zejść pon 4 l. Reakcja na gaz z niewielkim opóźnieniem ale potem ciągnie mega dobrze czuć wysoki moment obrotowy diesla i frajda większa niż 240 km Camry. Silnik cichy .
5,0
~Tomasz Adamczak
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Bez zastrzeżeń. Mały apetyt na paliwo ale dynamiczny. Komfort bezpiecznego wyprzedzania przy każdej prędkości. Nie ,,bierze "oleju. Idealnie dopasowany do tego auta. Większa pojemność jest moim zdaniem niepotrzebna chociaż dwie końcówki wydechu wyglądają dobrze. Ogólnie większość pasażerów którzy mają inne auta pozytywnie zaskoczona po przejażdżce.
5,0
~MichalmPL
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Pełne pozytywne zaskoczenie. Obawiałem się tej jednostki. Do tej pory jeździłem dieslami ale idąc z duchem zmian z duszą na ramieniu przesiadłem się na benzynę. Silnik klasa. Pracuje bez zarzutu, nie ma nadmiernego apetytu na paliwo, moc wystarczająca aby naprawdę sprawnie się poruszać. Wysoka kultura pracy. Udana jednostka. Brak uwag.
5,0
~Michał
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Silnik 190 km ON, jest genialnym silnikiem połączonym z DSG, auto pali jak auto klasy B. Bardzo żwawy silnik, wraz z szybką skrzynią DSG. Spalanie na trasie Polska-Dania 180-200km/h do granicy Duńskiej 6.3l :) (nigdy nie przekroczyłem spalania powyżej 9l) Na pełnym powiększonym baku zasięg około 1200km.
4,0
~Ludwik
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.6 TDI BlueMotion Technology 120KM 88kW
Oszczędny, cichy do pewnej prędkości, wystarczający do podróżowania nawet ze sporymi prędkościami. Niestety jego dźwięk jest dość niemiły dla ucha a do tego zmienia się w zależności od tego, w którą stronę skręcamy koła. Mój poprzedni samochód miał też tę wadę (Golf Sportsvan 1,6 TDI BMT) stąd mam pewność, że to nie układ jezdny.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8 Limousine
Średni koszt przejechania 100 km
64,50 zł
6,5
l/100km
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zen
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
1,4 TSI- obawiałem sie spalania oleju , a wyszło na to że płonne obawy, świetnie wchodzi na obroty, minimalna "turbo dziura", przyspiesza bardzo fajnie , kiedy jest to potrzebne, do miasta świetnie się nadaje , a w trasie radzi sobie doskonale - jest w żywiole , przy około 180km/h nie wyje - - można spokojnie rozmawiać
Volkswagen Passat B8 Limousine