Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Variant (79) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Salvi
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Niestety automat to bolączka tego auta - za krótkie przełożenia -przy 140km/h na autostradzie silnik ma jakieś 2600rpm, przy 150 - 2800 co jak dla mnie jest zdecydowanie za dużo - o jakieś 200-300rpm, co przekłada się na dość spore spalanie. Dla porównania poprzednie auto (BMW 320d E91 2006r 150km) przy 140km miało niespełna 2500rpm i paliło ok 6-6,5l. Passat przy tej samej trasie i prędkościach spala ok 7l (i więcej). Drugie auto (Vectra C...
3,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Niby szybka przy ostrzejszej jeździe, ale brak płynnego ruszania choćby ze skrzyżowania, za każdy razem, kiedy się zapomniałem, żeby delikatnie musnąć pedał gazu, auto lekko szarpnęło, ta sama sytuacja przy hamowaniu, zbicie z 2 na 1 powodowało lekkie szarpnięcie (nie mylić z klasycznym szarpaniem), taka niedoskonałość wszystkich skrzyń DSG. Poruszałem się nim dużo po mieście i jak dla mnie DSG nie nadaje się do miasta, tak jak nie nadaje się...
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
6 biegów robi różnicę. Jest cicho, nawet przy dużych prędkościach. Technologia Bluemotion powoduje wyświetlanie propozycji zmiany biegu na wyświetlaczu ale czasami jednak jest to zbyt wczesna zmiana (zbyt niskie obroty). Ekonomia - tak ale nie za cenę przyśpieszenia uszkodzeń jakiś podzespołów (np. dwumasy). 2.-gi bieg - nie da się wolno jechać w korku gdyż po puszczeniu gazu samochód jedzie zbyt szybko...
5,0
~Tt
Volkswagen Passat B7
Variant 1.4 TSI BlueMotion 160KM 118kW
DSG z tym silnikiem to bajka. Jak trzeba to zrzuci od razu 3 biegi i to w trybie "D". Trybu S nie ma potrzeby załączać. Jest tak fajnie zestrojona, że w zasadzie nie używam nawet manetek przy kierownicy. Chyba, że na początku górskich zjazdów - potem skrzynia sama załapie, że kierujący nie chce zmiany biegów na wyższy podczas zjazdów i się dostosowuje. Producent na rację, twierdząc, że tryb D jest adaptacyjny
5,0
~Tomek
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Skrzynia w trybie D pilnuje spalania -wrzuca szybko najwyższy możliwy bieg - i to widać na stacji benzynowej - sprawdza się. Na kick down reaguje moim zdaniem wystarczająco szybko (aczkolwiek nigdy nie próbowałem automatu BMW -podobno jest lepszy). Jednak, gdy mam wyprzedzić kilka samochodów wolę wrzucić tryb S - nie jest wtedy potrzebny wcale kick down, w każdym momencie jest zapas mocy
5,0
~Paweł
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
DSG 6 Naprawde mam uciechę z tą skrzynią , zmiana biegów trwa ułamek sekundy ,mozna sie pobawic zmianą biegów łopatkami przy kierownicy. Małą bolączką tych skrzyn (własciwie wszystkich skrzyn) jest wyrobienie drógiego biegu (najbardziej wychamowywany w miescie i w korkach) ale jest to do ogarniecia .
5,0
~Krzysiek
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR BlueMotion 177KM 130kW
DSG 6 biegów chodzi doskonale, nie ma zwłoki przy ruszaniu (jak w PowerShift od Mondeo), biegi są dobrze dobrane, bez problemu wyprzedza się powyżej 80km/godz. Funkcji sportowej praktycznie nie używam, chyba że chce mieć natychmiastową reakcję silnika na pedał gazu.
2,0
~carambaras
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
jest źle. Każda wizyta w serwisie kończyła się wymianą mechatroniki i... przez dwa tygodnie było super. A potem znów mocno szarpało. Nie wciskam gwałtownie gazu na trasie, tak szarpie. Podobno ten typ tak ma, najpóźniej po 120 tys. km trzeba wymieniać skrzynię.
4,0
~FerrariEnzo
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Skrzynia biegów pracuje bardzo ładnie, denerwuje trochę to że gdy puszczamy gaz wyrzuca na luz "BLUE MOTION". samochód zaczyna hamować silnikiem w momencie wciśnięcia hamulca lub gdy wciśniemy manetke"-" przy kierownicy - Kwestia przyzwyczajenia.
4,0
~Eres
Volkswagen Passat B7
Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
Biegi wchodzą gładko, precyzyjnie. Zestopniowanie OK. Szósty bieg znakomicie ułatwia oszczędną jazdę. Dźwignia - ciężka, masywna, z fajnym "klikiem", daje poczucie pewności sterowania zmianami biegów. Jednynie czasem hacząca "3" (z 2 na 3)psuje ogólne wrażenie.
Volkswagen Passat B7 Variant