Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Variant (45) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 59 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Kupiłem auto jako 3 letnie z przebiegiem 116000 km, czyli jak na polskie warunki "prawie nowe". Skrzypienie wydobywające się z niemal każdego plastiku, trzeszczące boczki, osłona lusterka wstecznego, dobijanie na dziurach doprowadzało mnie do szaleństwa. Kolejna awaria, przestał działać zamek tylnej klapy, to znaczy niby zamykał ale komputer widział go jako otwartego, kupiłem nowy zamek i nic nie pomogło, okazało się że pękł plastikowy...
1,0
~AG
Volkswagen Passat B7
Variant 1.4 TSI 122KM 90kW
Auto odebrane w fabryce w Wolfsburgu.Po pierwszym tysiacu km zaczal sie swiecic czujnik plynu do chlodnicy. 5 wizyt w warsztacie, po kazdej to samo, plynu ubywa. W koncu wymyslili, ze to lasice kable mi przegryzaja. Po kolejnej wizycie, klotni, stwierdzono w koncu rozne cisnienie na cylindrze, po raz drugi rozkrecono glowice (choc w pierwsze rozkreanie nie wierze, bo nie bylo zadnego sladu, zeby cos bylo robione) i stwierdzono mikroszczeliny....
5,0
~raf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
28 000 km to trochę mało, żeby móc wyrazić pełną ocenę. Wracając pamięcią do B6: po 200 000 km należy liczyć się z wydatkami: wtryskiwacze (zależy do stylu jazdy i jakości paliwa) 10 000 zł, sprzęgło z kołem dwumasowym 5 000 zł, tylne zawieszenie 2 000 zł. Jedyną \"nieplanową\" usterką była, przy ok 140 000 km, awaria pompy paliwa, która przydarzyła się na szczęście blisko domu.
3,0
~Eric
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Żałosna trwałość jak na auto za takie pieniądze. W przedziale od 100000 do 200000 kilometrów trzeba mieć dużo szczęścia aby nie zaliczyć takiej listy: - przepustnica - wszystkie przeguby - łożyska kół - oczywiście koło dwumasowe:) - mocowania Mcpersona - tuleje wahaczy - chłodnica klimatyzacji się rozpadnie - pojawiają się też wycieki oleju
3,0
~Robert
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
bardzo słaby lakier. Odpryski robia sie blyskawicznie. Nawet po myjni po ok 10 myciach widac zmatowienia na bokach. Myjnie testuje od lat na innych autach - zero problemow. W passacie zmatowienia sa. Myjnia zawsze przed wlaczeniem maszyny myje carherm calosc + wstepne mycie piana i gabka - wiec piachu na aucie nie ma
4,0
~Stachuu87
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Daję 4, ze względu na DPF, który na pewno trzeba będzie czyścić. Nie wiem jeszcze jak często. Poza tym można się spodziewać koła dwumasowego co mniej więcej 150 - 200 tyś km. No i oczywiście turbina. Warto o nią dbać regularnymi wymianami oleju, grzaniem przed i chłodzeniem po ostrej jeździe
5,0
~Moraś
Volkswagen Passat B7
Variant 1.4 TSI BlueMotion 160KM 118kW
Nigdy auto mnie nie zawiodło i nigdy nie zepsuło się w trakcie używania. Do tej pory tylko zaplanowane wymiany i usuwanie drobnych usterek (wężyk wycieraczki tylnej)
4,0
~Zadowolony użytkownik
Volkswagen Passat B7
Variant 1.4 TSI BlueMotion 160KM 118kW
Konieczność obserwowania i ewentualnej wymiany łańcucha rozrządu zaliczam do poważnych wad silnika. Dobrze, że problem jest znany mechanikom i wiedzą jak sobie z nim poradzić.
5,0
~Krzysiek Opole
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Od wyjazdu z salonu do dnia dzisiejszego oprócz przeglądów okresowych auto nie potrzebowało wizyt w serwisie. Pierwsze dwa przeglady po 15k km, a teraz co 30k km.
4,0
~Użytkownik auta
Volkswagen Passat B7
Variant 1.4 TSI BlueMotion 160KM 118kW
W 2019 padła pompa wody - również znana wada, pada w 4 na 5 egzemplarzy. Założyli zmodyfikowaną - zobaczymy czy faktycznie wytrzyma więcej.
Volkswagen Passat B7 Variant