Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Variant (75) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Stosunkowo niedrogi w utrzymaniu. Należy oczywiście pamiętać, że nie jest to kompakt ale generalnie części dostępne i dość tanie. Należy oczywiście dbać o auto, systematycznie wymieniać płyny, oleje, filtry i tankować ropę na porządnych stacjach. Przy 175 kkm robione testy wtryskiwaczy - super wyniki w każdym obszarze (choć 2 wtryskiwacze są lekko zapocone). DPF - 6 gramów zapełnienia na 16 gramów możliwych - więc też super. Żadnych...
4,0
~Salvi
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Serwis nie taki strasznie drogi - raz na rok kilka stówek za wymianę oleju i przegląd - rozrząd porównywalnie do innych aut (tym bardziej że interwał co 210tkm - ja wymieniałem przy 180). Jedynie serwis dsg dość drogi i potrzebny co 60tkm. Inne materiały eksploatacyjne w normie. Dodam, że serwis olejowy, rozrząd i dsg robiłem zawsze w ASO, inne, drobne wymiany, jak i tarcze, klocki, etc. w niezależnym serwisie. Awarie zdarzają się sporadycznie...
4,0
~Robert
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
srednio po 5900km spalanie wychodzi mi 7.45 l/100km. Nie jest to wynik z komputera a spisanie tankowania i przebieg rzeczywisty. Komputer przekłamuje ok 0,1-0,2 litra. Opony zimowe Nokian 215/55-16. Nie odmawiam sobie czasem depniecia ale gdzie sie da lubie wlaczac tempomat. Statystyka obejmuje rowniez wyjazd do Zakopca zimą i jazde po górach. Ok 70% trasy to miasto i drogi w okolo miasta. Mam wylaczony w komputerze automatyczne odlaczanie...
4,0
~NigdyHyundaia
Volkswagen Passat B7
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Przy delikatnym obchodzeniu się z gazem w lecie nie ma problemu żeby w mieście osiągnąć wynik 5.5 l/100 km. W trasie po drogach krajowych do prędkości 90 mój rekord 4.3. Dostępność i ceny części na przyzwoitym poziomie. Wtryskiwacze można kupić używane za 300zł/szt. więc problemu nie ma. Jednak ze względu na fakt, że to DIESEL kosztowne naprawy są nieuniknione. Turbo, dwumasa, wtryski, dpf przy przebiegu 200 000 mogą wymagać wymiany a to już...
5,0
~Jaro
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
auto mało pali, przy rozsądnej jeździe aczkolwiek całkiem dynamicznej spalania raczej zaskakuje pozytywnie 6,3l/100km nie jest chyba w tak dużym samochodzie sporym spalaniem, przeglądy chyba najtańsze w tej klasie auta na poziomie 600-800 zł. Na razie wszystkie awarie udało sie upchnąć na gwarancji, oby to była końcowa seria usterek, bo gdybym miał je pokryć sam - ostatnie 3 awarie kosztowały gwaranta ok 3000zł - przestałbym lubić tą markę.
4,0
~Zadowolony użytkownik
Volkswagen Passat B7
Variant 1.4 TSI BlueMotion 160KM 118kW
Generalnie części jest w brud i w każdej jakości - od bardzo dobrych do chińszczyzny. Wymiany i naprawy są proste, a co za tym idzie dość tanie. Gdyby nie łańcuch rozrządu, który miał być z założenia niewymienny, a jednak trzeba go wymieniać byłoby bardzo dobrze. Gdyby nie wadliwa pompa wody, byłoby celująco - podobno rozszczelnia się średnio raz na 70 tys. km, ja też ją wymieniałem.
5,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rewelacja, szczególnie roczniki 2010-11 gdzie dawali normalny gaz do klimy bo od rocznika 2012 kosztuje 3 razy więcej nabijamy co rok, normalne żarówki H7 a nie xenony tańsze w wymianie, spalanie średnie 5,5l, tanie i łatwo dostępne części, każdy mechanik bez problem poradzi sobie z serwisem i bardzo wytrzymała konstrukcja. Duży plus Passata
4,0
~okokoko
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TSI 210KM 154kW
pali w miarę, średnio poniżej 10l. na trasie przy ok. 110 to rewelacja (7.5l). Jak na 211 KM to bardzo dobrze. Zimą na krótkich dystansach i korkach pali ok. 14l na 100. Inne sprawy: przegląd co 30 000 Long Life. I na szczęście to nie diesel więc nie ma ryzyka że rozleci się silnik, pompa, dwu-mas, itp. jak w 2.0 TDI.
5,0
~raf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Silnik 2.0 TDI jest dość oszczędny, nawet przy dynamicznej jeździe. Nie miałem jeszcze okazji dokonywać w B7 żadnych napraw, ale sięgając pamięcią do B6 ceny części zamiennych były bardzo przyzwoite. Poza tym wiele warsztatów zna się na VW i nie ma problemów z brakiem wiedzy mechaników
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Variant
Średni koszt przejechania 100 km
44,50 zł
6,4
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Moraś
Volkswagen Passat B7
Variant 1.4 TSI BlueMotion 160KM 118kW
Do tej pory wymieniłem rozrząd przy 90 000 km (profilaktyka ze względu na wiek auta), pompę wody, raz tarcze przód i tył, 2 razy klocki przód i raz tył, naprawiłem wężyk tylnego spryskiwacza i na tym koniec (poza filtrami i olejem). Według mnie to bardzo dobry wynik.
Volkswagen Passat B7 Variant