Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 (126) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Czas pokazał, że zawieszenie w Passacie jest dosyć twarde i nie radzi sobie doskonale z tłumieniem mniejszych nierówności. O ile skok amortyzatora pozwala na bezstresowe pokonywanie większych kolein czy dziur (w przeciwieństwie do twardych samochodów sportowych), to jednak charakterystyka zawieszenia wpływa negatywnie na komfort jazdy, kiedy asfalt nie jest najwyższej jakości (co ma miejsce dosyć często na naszych drogach). Samochód jednak...
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jest dobrze. Aż dobrze i tylko dobrze, chciało by się rzec, bowiem niestety znów muszę dorzucić szczyptę goryczy do całokształtu. O ile tłumienie poprzecznych i podłużnych nierówności jezdni jest w pełni zadowalające, a zawieszenie jest miękkie, o tyle w zakrętach Passat nie trzyma się tak, jakby się tego oczekiwało. Oczywiście nie ma mowy o jakiejś niestabilności, wręcz przeciwnie, nie zdarzyło mi się jeszcze doznać jakiegokolwiek przykrego...
5,0
~raf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Zawieszenie Passata jest w mojej opinii doskonałe. Wszystkim wierzącym obiegowym opiniom o nadmiernej twardości zawieszenia VW polecam jazdę próbną; rozwieje wszystkie wątpliwości. Nowego Passata prowadzi się bardzo pewnie, szczególnie przyjemne są szybkie zakręty, a przy tym jazda jest bardzo komfortowa. Dodatkowym smaczkiem jest napęd 4Motion, który doceniłem w zimie podczas wyjazdów na narty. Fakt, że \"było ślisko\" dotarł do mnie dopiero...
2,0
~Kris
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW
Mam napęd 4x4 z DCC. Niestety przy zjeździe z krawężnika, przejazd przez próg zwalniający czy wjazd w dziurę kończy się potężnym hukiem. Jestem umówiony na którąś z kolei wizytę. Porównywałem z innym alltrakiem, ale bez DCC i takich objawów nie było. Gdyby nie te \"dolegliwości\" do jazdy z rodziną standardowo jadę na komforcie, jak się śpieszę utwardzam zawieszenie. Działa bardzo dobrze. Widać dużą różnicę przy jeździe z dużą prędkością...
4,0
~Orka
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW
Miękko, wygodnie. Chyba dość pancerne zawieszenie. Problemem były stuki przy jeździe po dziurach. Winowajcą były łączniki stabilizatora, których 3 mechaników nie umiało zdiagnozować, podobno nie da się jak auto wisi na podnośniku. Na moją wyraźną prośbę zostały wymienione, ale trzeba było łączniki podgrzewać, ciąć bo ponoć się zapiekają (więc to chyba była przyczyna problemów z diagnozą - leniom nie chciało się z tym męczyć)
5,0
~keisim
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Tu należy się najwyższa ocena! Po 5 latach jazdy Mondeo MK4 na ogumieniu 235/45/17 spodziewałem się, że w Passacie, na dodatek podwyższonym o blisko 3cm i na gumach 225/45/18 będę lekko zawiedzony ale nic z tego! Auto genialnie zachowuje się zarówno na prostej jak i w szybkich łukach. Na śniegu miodzio! XDS spisuje się znakomicie - jedziesz w łuku na granicy przyczepności, dodajesz gazu i auto zacieśnia skręt!
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Auto dobrze trzyma się drogi (jeżdżę na R16/215/55). Układ kierowniczy bardzo precyzyjny, pracuje w sposób, który mi odpowiada. Zawieszenie komfortowe, po latach spędzonych w bardzo komfortowych francuskich autach spodziewałem się czegoś gorszego w niemieckim aucie. Z małych minusów: zawieszenie z tyłu nieco zbyt hałaśliwe na nierównościach (głuche stuki).
4,0
~FerrariEnzo
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Zawieszenie na polskie drogi niestety za twarde. Wcześniej jeździłem Skodą Superb i muszę przyznać że komfort na zupełnie innym poziomie! Skoda po prostu płynie po drodze i nierównościach a przy tym gwarantuje doskonałą kontrole nad samochodem. Gdy jedzie się Passatem człowiek ma ochotę dorwać gościa odpowiedzialnego za stan nawierzchni i zrobić mu krzywdę!
4,0
~Jaro
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
bardzo bobrze dobrana sprężystość zawieszenia, mało trwałe na naszych drogach elementy stalowo-gumowe, miałem wymieniane jeszcze na gwarancji i znów zaczynają się pojawiać stuki - niestety gwarancja się już skończyła - problem dotyczy przodu, tył raczej bez takich niespodzianek, awaria nr1 - udało się jeszcze na gwaracji - wyciek z prawej półosi
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,9
l/100km
7,8
l/100km
4,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~PassatB7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Tuleje wachacza wymienione 2 razy. Jednak wymiana jest dosc prosta. Poza tym wymieniłem wiekszość zawiesznia. Straszanie problematyczna wymiana przednich amortyzatorów- potrzeba praktycznie wszystko zdemontować by sie dostać. Rowniez sama wymiana to jeden duzy problem. Co do jazdy to zawieszenie jest super. Dobrze trzyma sie drogi.
Volkswagen Passat B7