Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 (133) - Silnik

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Fabrycznie mój samochód 'wypluł' na hamowni aż 158KM i 350NM, co spowodowane było 'mocniejszymi' pompo-wtryskiwaczami jakie producent zastosował w tej wersji silnika. Muszę przyznać, że ta moc w zupełności wystarczała do sprawnego napędzania samochodu o takiej wadze i gabarytach. Wysoki moment sprawiał, że wyprzedzanie czy bardziej agresywna jazda nie stanowiły większego problemu, przynajmniej w zakresie dopuszczalnych...
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bez dwóch zdań - mistrzostwo wśród Diesli. Cichy, o wysokiej kulturze pracy i bardzo niskim spalaniu. Średnio 5 do 5,5 litra na normalnej trasie, około 6,5 w mieście a na autostradzie - średnio 7,5 litra. Oczywiście wymiana oleju i filtra co 15 tys. lub co 1 rok to KONIECZNOŚĆ - żadne longlife nie wchodzi w grę. Leję do niego Castrola 5W30. System Start/Stop - stosuję z powodzeniem w sposób świadomy, przede wszystkim w dojazdach do/z pracy...
5,0
~art8000
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Silnik daje rade,z kompletem pasazerow nie trzeba krecic go pod czerwone pole by sprawnie przyspieszyc,przy tym zadowala sie mala iloscia ropy. Wersja CR ma zupelnie inaczej rozlozony moment obrotywy,poprostu jest lagodniejszy,ale tez ciagnie znacznie dluzej.Niektorym sie moze to nie podobac,jak dla mnie bomba,auto rowno przyspiesza bez turbodziury,zapewnie tez odbija to sie korzystnie na elementach ukladu napedowego. Praca silnika jest...
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Zdecydowałem się na zakup Passata z silnikiem 2.0 TDI w wersji 140HP i nie żałuje tej decyzji. Jednostka ta zapewnia wystarczające przyśpieszenie, moc oraz moment dla tego samochodu. Dźwięk silnika jest dla mnie bardzo przyjemny, choć dosyć głośny (stoją na zewnątrz, bo wnętrze jest na prawdę perfekcyjnie wyciszone i czasami nie jestem w stanie usłyszeć dźwięku silnika przy niskich prędkościach obrotowych). Dodam jeszcze tylko tyle, że...
5,0
~a
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.8 TSI 160KM 118kW
Ładnie ciągnie przy każdej prędkości obrotowej. Można podkręcić od 1500 do 6500 obr. W niskim zakresie obrotów jest porównywalny z dieslem, ale nie kończy tam gdzie kończy diesel (czyli na 4tysiącach obrotów), ale pięknie wkręca się na 6tysięcy obr/min. W kwestii przyśpieszenia do jazdy miejskiej będzie znacznie lepszy niż diesel(nawet niż ten silniejszy diesel montowany w Passatach), natomiast w trasie tylko nieco gorszy od diesla. Przy przy...
5,0
~Eres
Volkswagen Passat B7
Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik tego auta to bez wątpienia jego najmocniejszy punkt. 1.8 litrowa, doładowana benzyna daje kupę frajdy, jest świetnym kompromisem między ekonomiczną a dynamiczną jazdą. Kiedy chcę pojechać oszczędnie - jadę oszczędnie, a jak chcę depnąć - ten silniczek nie ma z tym najmniejszego problemu. Jest cichy i elastyczny - max. moment od 1500obr/min. Szkoda, że VW wycofał ten motor z oferty, zamiast niego w konfiguratorze widnieje teraz 1.4...
5,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jest to poprawiona jednostka 2.0 która cieszy się większą bezawaryjnością niż w poprzednim modelu, lepszymi osiągami i niższym spalaniem. Mimo wszystko nie jest to demon prędkości tylko ekonomiczny silnik do normalnego przemieszczania się. Połączenie manualną skrzynią powoduje spalanie w trasie poniżej 5l/100km a pamiętajmy że jest to bardzo pojemne kombi. Średnio pali 5,5l Silnik ma duży margines niewykorzystanej mocy którą bez uszczerbku...
5,0
~NigdyHyundaia
Volkswagen Passat B7
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
1.6 TDI przez wielu wyśmiewany za słabą dynamikę jest wystarczający do w miarę dynamicznej jazdy. Nie ma problemu z wyprzedzaniem w mieście i na trasie. Nie jest to demon prędkości, więc jeśli ktoś lubi poszaleć na pewno się rozczaruje. Zawsze zostaje chip na 140km. Jest za to bezawaryjny i oszczędny. Przy delikatnym obchodzeniu się z gazem w lecie nie ma problemu żeby w mieście osiągnąć wynik 5.5 l/100 km. W trasie po drogach krajowych do...
5,0
~garry
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Ciezko tu znalezc slaby punkt,2.0 tdi cr jest zecydowanie udana jednostka napedowa-rzeklbym chyba najlepsza jednostka jaka udalo sie wyprodukowac vw.Z silnikiem nie ma najmniejszych problemow,wkreca sie na obroty od najnizszych i ciagnie rowno az do czerwonego pola.Pomimo prawie 200 tys przebiegu nie zaobserwowalem zadnych bran oleju,Dynamika silnika na bardzo dobrym poziomie,nawet z kompletem pasazerow mozna swobodnie wyprzedzac przy tym nie...
3,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Po pierwsze - po przesiadce z Hond (miałem 2 Accordy diesel, starszy ictdi i nowszy idtec) niestety 2.0 TDI CR 140 KM to inna liga. Odczuwalnie słabszy, węższy zakres obrotów użytecznych, wymaga częstszej zmiany biegów. Po drugie - po 60 000 km (jak "w zegarku") jedna po drugiej dwie usterki (w tym jedna dotąd niezdiagnozowana do końca). Na plus - bardzo oszczędny. Bez wysiłku można osiągnąć spalanie na poziomie 5.5 litra w trasie.
Volkswagen Passat B7