Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010 (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~esc
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
czasem boje sie, ze przy ostrzejszych wirazach wypadne zzakretu, troche jak taki statek...zupelnie przeciwnie do poprzrdniej meganku grandtour 1.9dci 130 km...ale passat pod kazdym wzgledem po przejechaniu 1000 km - nie oddam go :-) nie myslalem, wczesniej o tym aucie i tak jakos wyszlo a naprawde jestem zadowolony.meczy to, ze highline PL ma mase mniej gadzetow od pierwszego lepszego highline DE :-) tak mamy, a i....dlaczego auto z salonu PL...
5,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Przy wiekszych predkosciach nie czuć predkosci - jadac 160-170km/h w 4 osoby, komfort jest ogromny. Samochód jest mega stabilny i nie reaguje na żadne uskoki poprzeczne. Trzyma sie jak przyklejony do drogi. Polecam sprawdzac zbieżność przynajmniej 1 w roku i cisnienie w kołach. Nie miałem zadnych problemów z drążkami , stabilizatorami itp. moze dlatego że głównie jazda autostradowa.
5,0
~arek r.
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Komfort jazdy bardzo wysoki, dobre wybieranie nierówności, samochód też dobrze radzi sobie na wąskich, krętych drogach (choć jest ciężki i to się czuje). Porażką są za to seryjnie montowane chlapacze, które dobijają na prawie każdej większej nierówności i chałasują. Ale można je zdjąć i po problemie.
4,0
~Ergon93
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Układ jezdny jest trochę mieki , ale czego można się spodziewać po aucie typu Variant , u mnie dużo pomogło założenie 18 calowych felg z oponami 235/45 , ( jedyny minus tej operacji , to czuć każda najmniejsza dziurę na drodze
4,0
~Janek lubelske
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
trzeba przyznać, że prowadzenie i zestrojenie dobre - tylko dlaczego przy 110tys km pękła sprężyna zawieszenia z przodu i rozleciało się łożysko górne (korona) McPehrsona - całe szczęście przy powolnej jeździe ( skręt na parking)
2,0
~r.apostel@gmail.com
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Dwukrotna wymiana dwoch polosi ze wzgledu na stukanie przy ruszaniu, jednokrotna wymiana przeglubu rowniez nie zlikwidowala usterki. ASO bezsilne. Wymiana wachaczy tyl. Nadmienic nalezy samochod ma przejechane 15 tys. km
4,0
~GrzegorzS
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Zawieszenie dobrze zestrojone, choć nie zapewnia komfortu jak w limuzynie. Auto dobrze trzyma się drogi nawet przy szybkim pokonywaniu zakrętów, ale jest dość podatne na boczne podmuchy silnego wiatru.
4,0
~Jacek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Wyważone relacje komfortu i bezpieczeństwa.Mała uwaga-przednie chlapacze na dziurach trą o jezdnię,ale nie jest to wina przedniego zawieszenia lecz samych chlapaczy,które są po prostu za długie.
3,0
~mesjasz
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
po 20 tkm, zaczelo cos trzeszczec z przodu, okazalo sie, ze konieczna jest wymiana silenblockow...po 20 tkm LOL. Dodatkowo zaczyna scinac opony. Ciekawe co bedzie dalej,,,potop?
3,0
~darek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
zbyt miękki, auto kładzie się za bardzo na zakrętach (w porównaniu do Vectry kombi), gorzej również pokonuje przeszkody poprzeczne. Zawieszenie za niskie na nasze drogi!.
Volkswagen Passat B6 Variant