Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010 (43) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Przekroczone 40tysiecy od zakupu - wtryski ok (drugi jest najgorszy ale ciagle w normie), samochód nie był na akcji serwisowej VW. Po 35 tysiacach awaria pompy olejowej- w całokształcie podałem że wymieniany był "ołówek"... jednak po sprawdzeniu okazało się, że przyczyną nie jest sam "ołówek" tylko pompa i wycierajace się jej elementy. Awaria pompy pociągnęła za sobą również regeneracje turbiny gdyz zaczęła gwizdać. Laweta i do domu......
3,0
~Marek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
VW jeszcze daleko do \'fiatowskich\' multijet\'ów. Co z tego, że jest szyna CR gdy fiat stosuje już wtrysk wielofazowy. Klekot na zimno i podczas jazdy. No cóż w końcu to volkswagenowski diesel. Czasami zastanawia mnie czego silnik więcej zużywa oleju czy paliwa. I nie robie sobie żartów. We fiacie oleju wystarczało od przeglądu do przeglądu a tu na razie średnio 0,5-0,7 litra na 1000km!!!! w polonezie tyle silnik nie bral
4,0
~Janek lubelske
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
za kulturę i elastyczność trzeba pochwalić - ale wszystko niweczy awaryjność!!! Nie mówiąc o tym, że przy jeździe autostradowej 2 razy tryb awaryjny na dystansie 1000 km (filtr DPF) mimo, że przed wyjazdem sprawdzałem w serwisie napełnienie przy przeglądzie ( 43%) i miałem informację, że mogę się nie obawiać - porażka, szczególnie jak jesteś na lewym pasie, uff
3,0
~r.apostel@gmail.com
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Silnik generalnie bez zastrzezen, pomijajac fakt dziwnych odglosow piszczenia na ktore autoryzowany serwis ASO nie moze sobie poradzic oraz raz co raz wlacza sie wentylator chlodnicy nawet na zimnym silniku wydajac przy tym zapach spalenizny - ASO ponownie nie radzi sobie z usterka
4,0
~darek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
W silniku 2.0 TDI (CR) 170 KM (skrzynia DSG) podoba mi się przede wszystkim jego brzmienie - szczególnie przy 2000obr/min. Poza tym jest wołowaty w porównaniu np. do 150 KM Opla Vectry (którym poprzednio jeżdziłem - w sumie zrobiłem 120000 km)oraz więcej spala.
5,0
~Jacek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Mam silnik CR 170KM,zupełnie inna bajka,aniżeli poprzednik na pompowtryskach.Wysoka kultura pracy,dobra,równomierna dynamika.Poprzednie moje auto to była Skoda Octavia II 2.0TDI na pompowtryskach,więc mam porównanie,a w zasadzie to nie ma co porównywać.
2,0
~Zenek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Silnik uruchamia się fatalnie zimą, nawet przy temperaturach nieznacznie poniżej zera. Przy przebiegu 120 tys. km wymieniono wszystkie wtryskiewacze. Silnik głośny jak cholera i cały samochód aż drga.
4,0
~mario
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
trzeba przyznać, że jak na diesla jest cichy. Ogromna zaleta to elastyczność i \"ciąg\" na każdym przełożeniu, Jedynie przy zmianie biegu jakiś dziwny przester się pojawia ale to normalne...
4,0
~Ergon93
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Silnik pracuje na przyzwoitym poziomie , nie brakuje mu mocy ,170 km i 350 nM momentu naprawdę daje radę , jedyne co może wkurzać , to trochę głośna praca na biegu jałowym ,
2,0
~bliski rozpaczy
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Kiedy jadę jest wszystko super! Dynamika, elastyczność, dźwięk, spalanie..., ale bardzo często najzwyczajniej nie odpala i nie jedzie! A wtedy to pop prostu zwykła kupa złomu,
Volkswagen Passat B6 Variant