Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010 (31) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Janek lubelske
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
2 razy laweta, 2 razy holowanie (blisko było) z powodu padniętych pompowtrysków lub pompy paliwa z Vacum na silniku (poszedł olej silnikowy do zbiornika na powrocie) i pompy paliwowej w zbiorniku, to wszystko pomiędzy 90-130 tys km, uszkodzenie serwa hamulca ręcznego (elektrycznego (wymiana zacisku lewy tył - nie są dostępne same serwa tylko kpl zacisk!), pęknięcie sprężyny zawieszenia przód+łożysko Mc-phersona to chyba wystarczy. Porażka -...
3,0
~daro
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
pompowtryskiwacze, skrzynia dsg szarpie przy ruszaniu od samego początku ponoć to normalne ale nawet stare kapcie w automatach ruszają spokojnie bez szarpnięć, stacyjka nie czyta kluczyka, dpf, głośniki w systemie dynaudio, łożyska w kołach wymienione 2 szt w serwisie wmawiają że to opony ale dopiero wymiana łożysk powoduje że jest cicho, moduł bluetooth do telefonu, gniazdo 220v, Auto ma dopiero 90tys km elektronika to jakaś pomyłka pełno...
1,0
~Marek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
700km (drugi dzień!!) auto stanęło na trasie - laweta, serwis, obluzowany kabel od ECU 1500km, zatarta turbina - laweta, tydzien w serwisie 2500km auto znowu stoi, laweta, serwis - wymiana wtryskiwacza 5500km wydmuchana uszczelka pod głowicą - laweta serwis, 4dni 8000km, zatarta sprężarka klimatyzacji, serwis, 1 dzień, 9000km, \'tradycyjnie\' przepływomierz, auto w kłebach dymu samo dojechało do serwisu, wstyd,
1,0
~bliski rozpaczy
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Posypało się na amen: koło dwumasowe, pompa paliwowa, pompowtryskiwacze, turbosprężarka, sterownik filtra cząstek stałych - to już nie sporo ale masa kasy! Alternator też kiepski - nie utrzymuje poziomu akumulatora, choć ten jeszcze na gwarancji. Rozrusznik się dławi i tylko patrzeć kiedy to się rozleci, a wtedy zostanie już tylko automat, no a po nim to tylko prasa na złomowisku...
1,0
~Rob220506
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Rozrusznik-wymiana gwarancyjna-15000 km Turbina z czujnikami-wymiana gwarancyjna-47000km Kompletne sprzeglo z kołem dwumasowym -wymiana gwarancyjna-63000km Wtrysk-120000km Glowica cylindrow pełny zestaw-120000km Kompletny moduł pompy oleju-135000km Auto serwisowane od nowości przebieg itp. jest mi znane
2,0
~Kris
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
135 tys. 3 lata i padły pompowtryski,najpierw 2 i laweta potem po tygodniu kolejne 2 znowu laweta. A po 140 tys. padła radio-nawigacja RNS510,na co serwis powiedział,że nie do naprawy tylko wymiana bo nie wiedzą jak naprawić,cena znana więc padaka.
3,0
~Robert Z
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
jak to mozliwe, ze silnik chcla 1l oleju na 3 tkm? Wymiana ukladu mechatroniki w dsg, pol biedy ze na gwarancji. Wspolczuje wszystkim ktorzy beda za to placic ze swojej kieszeni. Problemy z xenonami.Skrzypiace zawieszenie.
3,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Pompa oleju, turbina - obie usterki spowodowane brakiem wiedzy w serwisie ASO. Po usunieciu awarii na razie 5 tyś km zrobione w 3 miesiące.
2,0
~Markoo
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
2 razy pompo wtryskiwacze koszt duży wymiana wahaczy ech te polskie drogi wyłaczający się samoczynnie silnik.... coś stacyjce było nie tak....
2,0
~inzynier
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
padła skrzynia DSG po 180k km, koszt szacowany przez serwis 17800PLN, samochod sprzedaje bo to nie ma sensu
Volkswagen Passat B6 Variant