Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010 (32) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~darek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
od odebrania nowego w salonie padły wycieraczki (i serwis wymieniał bezpieczniki - ale nie te co trzeba) - tak więc sam zajrzałem do skrzynek i okazało się, ze co poniektóre poprostu nie były do końca wsadzone w gniazda i wszystko \"głupiało\" Poza tym przy funkcji autohold (przypominam auto jest z DSG) zdarza sie i przy wolnym toczeniu w korku auto nagle zatrzymuje się (wlącza się ABS)- bez naciskania pedału hamulca, co owocuje niezłym...
5,0
~jacek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Odpukać nic se nie zepsuło . Mity o awaryjności Passata biorą się z tego że część aut jest powypadkowych i w następstwie kiepskich napraw dzieją się różne dziwne rzeczy. Mamy w podwórku 2 takie auta , szwagier wersje 140 km z 2006 roku .U niega padła pompa paliwa w zimę (jeżdził z niskim stanem paliwa ?) , łożysko w kole (przebieg 240 tys i wpadł w dziurę w jezdni ) Przy zakupie szukać egzeplarzy po modernizacji awaryjnych głowic (wersje...
2,0
~Marek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Czujniki parkowania przestały działać - serwis Zablokowana przesłona w ksenonach - wymiana reflektora Awaria wycieraczek - serwis skrzypienie w drzwiach - serwis pamiętam kiedyś jak sie odbierało malucha z pewexu to trzeba było szybko w całym samochodzie szybko śrubki dokręcać. VW niczym sie chyba nie różni.
1,0
~bliski rozpaczy
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Sterowanie ksenonów, sterowanie klimą, zawieszanie się komputera, stuki w zawieszeniu, zawieszanie się radia, blokowanie składania lusterek bocznych, padnięty czujnik pasa bezpieczeństwa kierowcy, słabiutkie uszczelki drzwi, rozsypane łożyska mc peersona - to wszystko kosztuje masę nerwów i sporo kasy...
3,0
~Markoo
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Jadąc w trasie zepsuł się przycisk otwieranie wlewu paliwa.... koszmar. Komputer pokazywał 50km do tankowania i .... wzywany serwis.. Smoczynnie właczacy się dzwiek czujników parkowania- koszmar...
3,0
~Kris
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Przez pierwsze 100 tys. skrzypiała deska rozdzielcza potem przestała,choć czasami się przypomina.Z resztą było dobrze do czasu,patrz niżej.
4,0
~Tester
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
mały przebieg trudno ocenić, ale nie zawsze automatyczny ręczny chce odpuścić po naciśnięciu pedału gazu - muszę to zgłosić
3,0
~Janek lubelske
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
poza zawieszającym się Boutufem i wycierającymi się przełącznikami sterowania szyb nie ma co się czepiać.
3,0
~inzynier
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
kilka razy bledy poduszki, ksenon standardowo po 160k km wymiana 2 w serwisie VW koszt 1150 PLN,
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~arek r.
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Jak na razie auto całkowicie niezawodne i bezobsługowe. Mam je 7 miesięcy i przejechałem 20tys km.
Volkswagen Passat B6 Variant