Szukaj

Oceny Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010

Podsumowanie 125 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,28
średnia ocena z 125 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
75%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Układ hamulcowy (10)

5,0
~ARTUR 19751212
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
DOBRE AUTO TRZYMA SIE DROGI I MA DOBRE HAMULCE WERSJA SPORTLINE.NAVI, KUBEŁKOWE FOTELE. I PODGRZEWANE
4,8
~Paweł
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
włącznik hamulca ręcznego
4,2
~Mazur
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Funkcja Huto Hold stosowana aktualnie do wszystkich nowych aut prawie każdej marki - super rozwiązanie, ułatwia jazdę po mieście, górskich terenach - nie muszę trzymać ciagle pedału hamulca. ;)
5,0
~marek2000cm
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
ma dobre hamólce
5,0
~J ROGIEN
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Z
4,9
~passat
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
hamulce bardzo dobre
4,3
~Kociejsko
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Elektryczny ręczny padł i działa raz na 6 prób.
4,3
~Mc
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Dwa razy zablokował mi się przedni hamulec podczas jazdy (raz od kierowcy, raz od pasażera). Zablokował się też tylni hamulec plus częsty błąd, chyba coś z czujnikim.
4,2
~jagoda74
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
ok
2,5
~renata z gdańska
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
hamulec ręczny lubił się zaciąć np w myjce albo na skrzyżowaniu
Volkswagen Passat B6 Variant