Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B5 Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW 1997-2005 (41) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Adrian
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Mam kombi. Zawieszenie jest dość twarde, ale też dosyć komfortowe. Na felga 16", które używam w lecie auto dobrze trzyma się drogi bez nadmiernych wychyłów na boki. Na zimę zakładam 15-tki z racji nierówności które są na drogach w zimę. Jeździ się bardziej komfortowo ale przy większych prędkościach samochód bardziej pracuje na boki. Ale w zimę raczej jeżdzi się wolniej stąd mój wybór. Przy większych prędkościach, powyżej 180km samochód...
3,0
~cyna74
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
No tu by trzeba było dużo napisać, ale: jak wiadomo nasze drogi są w stanie przekraczającym wszelkie granice przyzwoitości, mimo że PASSAT ma bardzo dobre i wielowahaczowe zawieszenie, które odznacza się bardzo dużym komfortem jazdy, to nie wytrzymuje więcej jak 80 tyś na naszych drogach, a cena wahaczy jest jak nadal wysoka co łączy się z kosztem około 2000 zł z montażem ale coś za coś, jeżdząc po niemieckich drogach wytrzymało by jakieś 250...
4,0
~Red
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Zawieszenie jest nastawione bardzie "na komfort" niż "na sport". Ładnie wybiera nierówności. Jeżeli chcemy dłużej pojeździć lepiej kupić droższy zestaw wahaczy na przód i mieć temat z głowy. Używając tanich zamienników trzeba się liczyć z krótszą żywotnością. To co zaoszczędzimy na częściach wydamy u mechanika i na zbieżności. Z kolei zawieszenie z tyłu jest bezobsługowe. Kombiakiem można sporo przewieźć i go mocno...
4,0
~nicckus
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
To jest auto na trase. Zawieszenie niezle tlumi nierownosci naszych drog. Jezeli jestem na 15\" felgach to buda strasznie plywa ale lepiej zawieszenie tlumi nierownosci. Przy szybszym pokonywaniu zakretow kladzie sie na boki chyba za bardzo. Za to przy 16\"felgach( 205.55.16 TOYO) juz jest duzo lepiej. Nie plywa tak w lukach, moze troche rozej tlumi nierownosci ale cos za cos.
3,0
~Stryjek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Moim zdaniem najsłabsza rzecz w tym samochodzie to zawieszenie. Jeżdze tym samochodem od nowości i wymieniłem juz wszystkie wachacze, bardzo delikatne i nie na polskie drogi. Samochód ma miekie zawieszenie przy duzych szybkosciach na lekkich nawet nierównosciach poprzecznych ostro buja góra dół. Dla wrażliwych na chorobę lokomocyjną lub morską nie polecam.
4,0
~lodz
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
dobrze sie trzyma drogi, tylko te wahacze, z tylu jest niezle- po 150 tys km wymienilem cale zawieszenie:amorki, koncoki itp.z przodu narazie wymienilemjeden z wahaczy juz przy 100 tys ale niedlugo bedzie trzeba wymieniac wszystko, a bedzie tego troche
4,0
~felix
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
MAM KOMBIAKA I CZASAMI PODCZAS PRZEJEŻDRZANIA PRZEZ GARBY PRZYCIERA TYLNYMI CHLAPACZAMI. POZA TYM OK. SAMOCHÓD JEST OK ZAIWESZENBIE TEŻ TYŁ MA TENDENCJĘ DO UCIEKANIA NA ŚLISKIM. ABS PRACUJE OK CHOCIAŻ CZASEM MAM WRAZENIE ŻE PRZEDŁUŻA DROGĘ CHAMOWANIA
4,0
~kanar
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Komfort jazdy bardzo dobry, wyciszenie oraz elastycznosc bez zarzutu. Jezdze kombi i mam odczucie ze auto jest bardzo nadsterowne an zakretach trzeba uwazac zwlaczac prz tej mocy silnika.
4,0
~karik712
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Ponton, w zakrętach troszke wybujany, mógł by nabierac nieco wiekszej sztywnosci łapiąc pochył, wielowahacz wiec jak sie uzbiera duzo do wymiany - to potrafi kosztowac, trzeba dbać
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5 Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
12,2
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~wielki fan vw
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
samochod prowadzi sie pewnie nie boi sie ciasnych zakretow choc zawieszenie w passatach nie nalezy do jego zalet czeste wymiany wahaczy. choc samochodem podruzuje sie bardzo wygodnie.
Volkswagen Passat B5 Kombi