Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B4 Sedan (41) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 83 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krystian
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Poważne usterki się zdarzały i należy o nich wspomnieć. Zacznę od takich które były groźne dla silnika lub bezpieczeństwa: przerdzewiała rurka od tylnego hamulca (ubytek płynu i brak ciśnienia w układzie), przerdzewiała rura wydechowa przy ostatnim tłumiku (w takim miejscu, że spaliny uderzały w powozie), przerdzewiała rurka prowadząca ciecz do nagrzewnicy (ubytek płynu chłodniczego), uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju (ubytek prawie litra...
3,0
~iconn
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Więc... auto ma około 350 000 km (był przekręcony licznik). Poważne usterki: walnięta turbina (przejechałem na niej 1 rok i dystans w sumie 20 000 km), cieknie pompa wysokiego ciśnienia (jeżdze na niej już 2 miesiąc i dystans ok 2000 km - m. in. trase Szwecja Karlskrona - Polska Katowice). Poza tym - żadnych kłopotów. Ale cóż - to leciwe i przejechane autko... A - i ciekło mi do środka przez zgniłą blache na połączeniu pstików na dachu i...
3,0
~Karol
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 75KM 55kW
Mówią, żę ten samochód jest jednym z najmniej awaryjnych i nie ma w tym wiele przesady. On się nie psuje, tylko zużywa. Akumulator padł po 14 latach, po 320 000 km trzeba było wymienić poduszki pod silnikiem, zawieszenie robiłem tuż po zakupie, przy przebiegu 270 000 km (mechanik twierdził, że były jeszcze oryginalne elementy). Teraz mam rozszczelnioną pompę wtryskową, ale auto nadal jeździ!
3,0
~Karol
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 75KM 55kW
Mówią, żę ten samochód jest jednym z najmniej awaryjnych i nie ma w tym wiele przesady. On się nie psuje, tylko zużywa. Akumulator padł po 14 latach, po 320 000 km trzeba było wymienić poduszki pod silnikiem, zawieszenie robiłem tuż po zakupie, przy przebiegu 270 000 km (mechanik twierdził, że były jeszcze oryginalne elementy). Teraz mam rozszczelnioną pompę wtryskową, ale auto nadal jeździ!
2,0
~kili27
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
przy 140000km wysiadł termostat, po wymianie za jakieś 700km!!!!! padła turbina!! i znów wymiana!! wymieniałem już przednie zawieszenie choć ten co przywoził zarzekał sie że jest dopiero co po remoncie na stacji diagnostycznej nawet tak to wyglądało a w praktyce inaczej!! po prostu złom!!!
4,0
~Marian
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Auta naprawde solidne i dobrze wykonane. Jesli natomias cos bedzie trzeba naprawiac to trzeba sie liczyc na dosc spore ceny jesli chodzi o orginalne czesci (ale chyba nie ma co kombinowac z podrobkami) bo orginalene znow starcza ci na kilka lat.
4,0
~maciek
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
tu jest o wiele gorzej skrzynia biegow to b. slaby punkt jest b. awaryjny rowniez elektryka nie jest mocną strona tego modelu ciagle przepalające sie żarówki pomimi ze samochod jest bezwypadkowy zabezpieczenie antykorozyjne nie jest tak dobre jak audi 80
5,0
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.8 90KM 66kW
I to jest wielki plus tego auta. Zawieszenie w porównaniu do B5 wytrzymuje dwa, a nawet 3 razy dłużej. Żeby wymieniać coś poza częściami eksploatacyjnymi to naprawdę trzeba katować i jeszcze się postarać. Piątka jak nic.
1,0
~Barney
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
w ciągu roku wysypała mi się pompa klimatyzacji, pompa sprzęgła 3 razy(oryginał), wysprzęglik (oryginał) sprzęgło (oryginał) wszystkie paski (bosch) i skrzynia biegów.
5,0
~Jędrzej83
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
w trakcie 5.000 km tylko standardowa wymiana rozrządu, pompa wody cały czas sztywna jak nówka, łozysko z tyłu mi huczy, ale to żadne koszta.silnik suchutki po 272 tys. km.
Volkswagen Passat B4 Sedan