Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B2 Kombi (28) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jacek
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.3 60KM 44kW
Krótko: zawieszenie praktycznie jest niezniszczalne. Z przodu jeden sworzeń kulowy i dwa silentbloki na stronę, z tyłu jedna tuleja na stronę. A nawet już jak coś się wybije (kwestia 200-300 tys. km) to kosztuje 10-50 zł. Amortyzatory 120-140 zł szt. Śmieszna cena. Tylko troczę twarde na pusto i mocno siada po załadowaniu - przyznaję- Polonez tak nie klęka.Można śmigać w zakrętach i nie zwalniać na garbach :-)
4,0
~artur89
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.8 87KM 64kW
Auto przyjemne w prowadzeniu, wspomaganie kierownicy jest zestrojone optymalnie, auto dobrze prowadzi się w trasie, praca układu zawieszenia stanowi rozsądny kompromis pomiędzy prowadzeniem się auta a komfortem resorowania, praca układu jezdnego cicha, jego zaletą jest niski stopień skomplikowania, co jest zaletą na naszych uwzględniając jakość naszych dróg.
4,0
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.6 TD 70KM 51kW
Zawieszenie nie jest awaryjne a jeśli już to tanim kosztem się zaradzi. Fajna sprawa bo nie jest twarde a przez to fanie płynie na tych naszych łatanych asfaltach. Wspomaganie - nie mam ale ciężko się kręci tylko w miejscu, jak tylko się toczy to już jest OK. Mając w pamięci dużego fiata (duże to on miał tylko zurzycie paliwa ;-)) to zawieszenie jest wręcz idealne.
4,0
~Tre91
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.6 TD 70KM 51kW
Auto kupiłem z amortyzatorami, które trzymały na około 90%(test na szarpakach).Nie jest tak podsterowny, jak większość przednionapędowców, z którymi miałem do czynienia.Autko całkiem nieźle radzi sobie w zakręcie.Zimą, świetnie się można pobawić w powerslidy.
5,0
~ml
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.6 TD 70KM 51kW
Świetnie się prowadzi, zarówno w mieście, jak i na autostradzie. W mieście podczas manewrów niejednego potrafi zadziwić - ma bardzo mały promień zawracania. Duży Fiat ma dwa razy większy, mimo że ma mniejszy rozstaw kół :)
4,0
~Na Mazurach
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.6 D 54KM 40kW
Wymiany amortyzatorów i klocków raz na 5-7 lat. A wiadomo jakie drogi. Spoko - można jeździć po żwirówkach, ląkach, lasach i innych mało przetartych szlakach, bo wysoko zawieszony. Trochę za długi do takiej jazdy.
4,0
~NAWROT nawrotvw@op.pl
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.6 75KM 55kW
Zawieszenie jest dość twarde oraz wyjątkowo proste w konstrukcji, samochód jest szeroki więc nieżle trzyma się drogi. Chociaż jeżdżę dosyć agresywnie jeszcze nie wpadłem w większy poślizg.
4,0
~LUKAS
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.6 TD 70KM 51kW
Trzeba pamiętać o wymianie elementów zawieszenia.Poza tym dość mięki,ale bardzo przyjemnie się jeździ.Na długich trasach idealny.Robiłem nim po 800km dziennie i jeszcze mogłem jechać.
5,0
~botrek@wp.pl
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.6 D 54KM 40kW
zawieszenie dosyć twerde, dobrze trzyma się w zakrętach nawet przy większych prędkościach, układ kirowniczy prawidłowo reaguje na ruchy kiarownicy
4,0
~rzadki
Volkswagen Passat B2
Kombi 1.6 TD 70KM 51kW
bajka,wymiana kpl.zawieszenia z tyłu to koszt ok 250 zł i jezdzisz jak nowym.Chociaż amortyzatory tył lubią szybko siadać przy dużym obciązeniu,taka wada
Volkswagen Passat B2 Kombi