Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII (145) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 118 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mario_stone
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Brak usterek ale wpiszę tu wady które mnie odrobinę irytują i wolałbym aby zostały wyeliminowane. 1. Trochę za mało miejsca na prawe kolano kierowcy a w zasadzie nie byłoby problemu gdyby VW nie wstawił w miejscu gdzie opiera się kolano słabej jakości twardego plastiku (i jeszcze źle to spasowali, w połowie jest straszny uskok). Od góry do połowy konsoli centralnej idzie miękki plastik czy naprawdę nie mogli go pociągnąć niżej. Jako iż...
3,0
~Bartek - Bill Cllinton
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
W pierwszej ocenie przy 8 tys pisałem, że ubywało mi płynu chłodzącego. Wymienili mi płyn w ramach gwarancji i problem więcej się nie pojawił. Niestety, chociaż myślałem przez moment że się z tym uporałem, pozostał problem stukającego od nowości tylnego zawieszenia. Wymieniali mi amortyzatory tylne w ASO ale jak stukało tak stuka. Ostatecznie trochę uspokoił mnie fakt, że jest to wada fabryczna tych aut, a nie mój indywidualny feler. Także w...
5,0
~łysy
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Po przejechaniu pierwszych 700 km zapaliła mi się na kilka sekund kontrolka silnika, po czym zgasła (błąd został automatycznie skasowany) - problem już nie powrócił, zakładam, że było to pokłosie dłuższego postoju auta u dealera. Po ok. 4000 km zaczął mi szwankować elektroniczny hamulec postojowy - okazało się, że mój egzemplarz objęty jest akcją naprawczą tego elementu (wymieniono sterownik i już jest ok). Coś mi trzeszczy w kratce nawiewu na...
2,0
~Bartek
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Absolutnie nie chodzi o to, że coś co trochę się psuje ale miałem bardzo nieprzyjemny początek w użytkowaniu tego autka. Już od wyjazdu z salonu coś stukało w tylnym zawieszeniu. Jeżdżąc regularnie co tydzień do serwisu uporali się z tym dopiero po 2 miesiącach. Jak się okazało oba tylne amortyzatory były wadliwe. Czytałem ostatnio tu w ocenach, że jednemu użytkownikowi też się przydarzyła taka przygoda. Poza tymi amortyzatorami po wymianie...
5,0
~Marcin Leszczuk
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Przez rok użytkowania zauważyłem dwa drobiazgi, które umknęły mi przy zakupie. Na klamce nad fotelem pasażera pękła sprężynka przyciągająca, przez co klamka czasem opada i nie dźwiga się - zupełnie nieupierdliwy drobiazg. A przy okazji pierwszego serwisu olejowego mechanik zgłosił, że przy korku wlewu oleju brak uszczelki - stąd lekko zachlapany plastik na osłonie silnika - temat oczywiście za 3zł, zamknięty od razu. Spalonych żarówek,...
2,0
~bidżej
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Z jakiegos powodu (ktorego VW nie potrafil wyjasnic), zawieszenie stracilo zbieznosc po 5kkm. Po regulacji wrocilo do normy - na kilkanascie tysiecy km, po ktorych znowu nalezalo ja poprawic. I tak w kolko. Kilka razy przytrafily sie dziwne bledy pochodzace z tempomatu, znikajace po ponownym rozruchu. Infotainment potrafil sie totalnie wylaczyc bez przyczyny, ale sprawe zalatwilo ponowne jego wgranie. Regularne komunikaty o koniecznosci...
4,0
~Pugilares
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
W nowym samochodzie była źle zamontowana osłona tylnego zawieszenia i stukało (naprawione na gwarancji bez robienia trudności). Drzwi lewe tylne skrzypiały i kiepsko się otwierały/zamykały (naprawione na gwarancji bez robienia trudności). Zle przyklejone folie ochronne progów naklejane w ASO dealera przed wydaniem nowego samochodu. Zostały wymienione na nowe, ale było z tym dziwnie dużo zachodu.
3,0
~Bill Cllinton
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Na początku wymieniono mi tylne amortyzatory jeszcze na gwarancji. Z tyłu auta stuka klapka od dyszy łączącej środek auta z zewnętrzem i za nic do niej się nie można dostać. (przez tę dyszę w momencie kiedy zamykamy drzwi w samochodzie uchodzi powietrze tak żebyśmy w ogóle mogli je zamknąć inaczej powstające nadciśnienie w aucie nie pozwoliłoby na ich zamknięcie)
3,0
~uish
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
W okresie gwarancyjnym było: - przestało działać część podświetlenia wewnątrz auta - przeciekało tylne światło stop, woda lała się do środka po gwarancji - padło sprzęgło i to bolało 3500zł porażka zwłaszcza że nie chodziło o tarczę a mocowanie na klinie, które się rozpadło i wyrządziło pewne spustoszenia. dla mnie jest to błąd montażu.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
5,6
l/100km
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Wieczna legenda umarła...
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 150KM 110kW
Zaczynają od nieustannej walki z paskiem nawigacji w DISCOVERY PRO, który nie chowa się tak jak powinien po odpaleniu, przechodząc do zgrzytania zawieszenia z przodu i stuków z tyłu (zostały wymienione amortyzatory - pomogło) i wreszcie dochodząc do spalonej maty ogrzewania siedzenia kierowcy.
Volkswagen Golf VII