Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW 1997-2003 (159) - Silnik

Na liście zabraknie 131 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Rrr
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Silnik jest najsłabszą rzeczą w tym samochodzie. O ile z innymi rzeczami można się pogodzić to z tym chyba nie. Silnik to wada konstrukcyjna dużo osób ma podobne problemy. Chodzi o to że silnik bierze niezliczone ilości oleju. Ja w swoim egzemplarzu a był to dość zadbany egzemplarz, ( miał przejechane zaledwie 130 tys km) musiałem dolewać olej co jakieś 2-3 tygodnie czyli po przejechaniu jakiś 1500- 1700 km. Jest to chore nikt nie mógł sobie z...
3,0
~VW mania
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Jestem właścicielem VW Golfa 4 generacji z 98r.sprowadzonego z Niemiec,oraz serwisowanego na terenie tego kraju.Powiem jednym słowem,wspaniałe auto.Wizualnie jeden z najładniejszych Golfów z wszystkich 6 generacji.Wnętrze:prosta deska rozdzielcza,wykonana z materiałów najwyższej jakości,jak to w niemieckich autach,wszystko znajduje się pod ręką,wnętrze jest bardzo przejrzyste i czytelne.Stan techniczny:bezawaryjny,pewny samochód z twardym...
3,0
~Maniek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Znajdziecie wiele opinii że ten silnik jest za słaby do tego samochodu, ale ja się z tymi nie zgadzam, wiadomo szału nie ma, ale silnik jest w zupełności wystarczający, samemu można pojechać całkiem żwawo, pięć osób plus klima wiadomo lekko nie jest ale daje radę. Mamy już silnik o oznaczeniu BCA czyli ma elektrycznie podgrzewaną odmę i podobno coś tam jeszcze jest zrobione inaczej że nie ma problemów z zatkaną odmą zimą. Silnik klepie jak...
3,0
~Krzysztof
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Silnik nie jest akurat mocną stroną tego samochodu. Cierpi na tzw. "piston slap" czyli owalizacja tłoków. Fabrycznie stosowano zbyt krótkie tłoki przez co po czasie zaczynają się wycierać po bokach(wytarciu może ulec też gładź cylindra) i słychać jak jednostka stuka(najbardziej na zimnym). Można w sklepach kupić zamienniki, które są dłuższe i rozwiązują problem. Kolejny problem to słynna, zamarzająca odma(modele po 2001 miały podgrzewanie),...
1,0
~irek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
tragedia kupilem auto z niemiec do oplat po miesiacu zauwazylem ze kopci na niebiesko czasami, za pol roku gorzej olej zapalał sie (kontrolka) na zakretach 1litr dolewalem co miesiac i coraz gorzej dalem na warsztat pierscienie glowica uszczelniacze do wymiany koszt 3000zł jezdze rok od naprawy nic sie narazie nie dzieja ale nie przekraczam nim 100km/h bo zaraz znow sie zacznie najlepsze jest to ze kumpel kupil taki sam jak moj 1,4 16v pytam...
3,0
~Kris_99
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
SIlnik to jest element trudny do oceny. Wada to głośna praca, ponoć to jest fabryczna wada tych silników. Chdozi jak 1/2 diesla. Kazdy kto mnie spotkał był zdziwiony jego głośna jak na benzynę pracą. Każdy mwoił o wymianie szklanek zaworów, regulacj iluzów itd ale jak ludzie pisza na forum vwgolf jest to \"uroda\" silnuików tej jednostki. POza tym nie był oszczedny ale nie najgorszy i po 100tys rozpoczął regularną konsumpcję oleju. JEdynie...
4,0
~Patryk
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Jeśli chodzi o silnik to nie mam zastrzeżeń. Oczywiście występują drobne usterki, ale nie ma silników "niezawodnych". Szczególnie że auto do najmłodszych nie należy. Czytałem często w innych opiniach, że spala dużo oleju. Ja też miałem ten problem i okazało się że to pierścienie. Niby poważna usterka, ale LUDZIE pierścienie z wyższej półki kosztują 80zł za sztuke! Oprócz tego uszczelki grosze i można zrobić regeneracje głowicy i...
4,0
~NRoh
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Gdyby to był silnik w nowym aucie w 2021 roku, dałbym 2.5/3 gwiazdki, ale w związku z tym, że jest to 20-letni silnik wymyślony ponad 25 lat temu i ma za sobą przejechane 180 000 km (w tym 30 000 km na LPG), daję 4 gwiazdki. Dlaczego nie 5? Przy prędkościach powyżej 118 km/h zaczyna brać olej, a przy prędkościach powyżej 125 km/h bierze calkiem sporo oleju + zaczyna dobrzmiewać nieprzyjemny hałas spod maski, jadąc powyżej 130 km/h trzeba...
2,0
~Luke
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Fatalny silnik, 1.4 16v to totalna porazka VW. Dziwię się jak mogli wypuścic takiego bubla. Auto spala ok 1l oleju na 1000km!!! porażka, co za tym idzie zapomnijcie o pozytywnym wyniku badania technicznego ( spaliny ), spalany olej rozwala katalizator. Druga bolączka tego silnik a to odma, zamarzająca zimą, co powoduje \"wyrzucenie\" oleju przez bagnet do komory silnika, dodtakowo czesto sie zapycha. Odradzam! jestem fanem VW, ale ten golf to...
3,0
~choina81
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Totalna porażka,przyśpiesza niczym żółw,a przy tym spalanie oleju niczym jak benzyny:(dosłownie nie trzeba zmieniać oleju-sam się wymienia przy częstym dolewaniu,bi nikt mi nie powie że litr na 1000 km to mało.Do tego można dołożyć zamarzającą odmę, czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej, wystarczy kilka stopni na \"minus\" i już można go zostawić pod domem, bo jak nie to po przejechaniu kilku km zapala ci sie kontrolka brak oleju :)
Volkswagen Golf IV Hatchback