Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW 1997-2003 (105) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 185 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Janek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Jeżdżę tym samochodem 13 lat i znam go na wylot. Życzyłbym sobie żeby każdy następny mój samochód był przynajmniej tak bezawaryjny. Nie jest to oczywiście samochód w trasy ale na codzień do pracy jest idealny. Z poważniejszych rzeczy to zrobiłem w nim pierścienie przy 250k km bo denerwowało mnie że musiałem dolewać 2l oleju na 10k km chociaż wiem że w innych samochodach to norma. Teraz nie dolewam ani kropli. Gazu spala 8-9 l. Blacharsko poza...
1,0
~slv123
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
kazda usterka w samochodzie poza zepsuta zarówa jest powazna. jedna unieruchomi samochód, inna kosztowała całą moja wypłatę, albo wypłatę i emeryturę mamy i jeszcze się zapożyczyłem u kolegów. a jeszcze inne były takie, ze 3 lata świeciła mi sie kontrolka egr i nikt nie wiedział co z tym zrobic. usterka niby pikuś, bez egr mozna jezdzić, ale kontrolka się swieciła nonstop i kazdy przegląd kosztował mnie 50-100 wiecej w zalezności od aktualnych...
3,0
~Andrzej
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Niezawodny i tak popularny samochód że pełno zamienników, aut na szrotach i fachowych rad na forach, że koszty naprawy są znikome. Mam samochód od nowości dlatego poniżej lista napraw: -Po 60 000 padł rozrząd wymiana zalecana po 90 000, na szczęście VV naprawił za darmo mimo że po gwarancji. Ogólnie znane problemy z tym silnikiem to klekot po jakiś 800000 jak w dieslu, nie mający wpływu na pracę - ten model tak ma. Ogólnie bardzo dobrze...
4,0
~Leśny zwierz
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Mój egzemplarz stał przez rok po stłuczce zanim go kupiłem. Nic poważnego, jednak po roku bezczynności nabawił się takich oto chorób: rozwarstwienie się cieczy chłodzącej spowodowało rozszczelnienie chłodnicy (ok.180 zł), skorodowały gniazda od modułu zapłonu (wymiana razem z kablami wysokiego napięcia 600 zł), szlag trafił akumulator (150zł). Tyle na starcie - no ale cóż, auto jak nie jeździ to umiera. Potem jeszcze wymiana sprzęgła...
4,0
~Jędrek GG 903522
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Jeżdżę tym autem od maja 2005roku ( drugi właściciel). Jak do tej pory poza płynami tzw. elsploatacyjnymi , wycieraczkami szyb i wspomnianym rozrządem niczego nie wymieniłem. Miałem małą usterkę tj. zawiesił się zawór recyrkulacji spalin ( potocznie EGR), stało się tak tuż po zatankowaniu paliwa, jeszcze na stacji paliw.W ASO udało się go uruchomić, a że przy okazji wymieniałem rozrząd nie zapłaciłem za to nic.
1,0
~Tadeusz
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Awaria silnika związana z nadmiernym braniem oleju. Rozebranie silnika (nowe uszczelki, pierścienie ). Falowanie obrotów silnika związane z ciągłym zabrudzaniem się przepustnicy silnika. Przepustnica musi być często czyszczona inaczej obroty falują poczym silnik gaśnie. Wyskakujące błędy poduszki bocznej które 2 razy kasowałem ( samochód nie miał poważnego wypadku jedynie lekkie parkingówki)
1,0
~mich
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Tragedia: -Uszkodzony silnik- tzw. pierścienie- spalał olej 0.7 l na 1000 Km -Zatkana odma w niskich temperaturach w wyniku braku grzałki, wyrzucenie oleju przez bagnet (naszczęście nie zachlapało rozrządu) - wada fabryczna silnika ponoć pozniej wyeliminowana - Uszkodzenie skrzyni biegów - wada fabryczna skrzyni biegów tzw. zerwanie nitów w wyniku zastosowania wadliwego materiału.
3,0
~zaton2@o2.pl
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
po wymianie rozrzadu falowanie obrotow.sprawdzona cewka zapl,kable,swiece,i nadal faluja na wolnych obrotach co jakis czas o 200obr.jak ktos zna przyczyne to prosze podpowiedziec na maila zaton2@o2.pl. dwoch elektromech.do tego nie doszło.wymiana przepustnicy bo czyszczenie nic nie dało-gdyz komp.wykazał przebicie masy na przepustnice.teraz jest brak bledow a obr.faluja.POMOCY!!!!!!!!
2,0
~oreslyfox
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Mój tata, który nie szaleje kiedyś na wyjezdzie do niemiec na autostradzie rozwalił rozrząd. Proste- mając 150km/h ten silnik na prawdę błaga o zdjęcie nogi i najwidoczniej nie bezpodstawnie. Koszt- laweta 1800 i drugie tyle remont. Obliczylem, że taniej byłoby jeździć cały rok 5.0 BMW ze spalaniem 18/100, bo to raczej by się nie zasapało na autostradzie :)
2,0
~Marcin24
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Poszla mi uszczelka pod glowica, troszke kosztowalo. No i najwazniejszy problem: na mrozie czesto(3x w ciagu zimy) zamarzaja odpowietrzniki; przy odpalaniu calosc oleju tryska na silnik. nie jest to zbyt kosztowne bo wiaze sie z kupnem 4 l oleju i odmrozeniem odpowietrznikow, ale za to bardzo klopotliwe Czasami ot tak znika czesc plynu z chlodnicy.
Volkswagen Golf IV Hatchback