Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris II Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW 2009-2011 (24) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~xacax
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Są gusta i guściki. W przypadku moich tras o różnej nawierzchni - polubiliśmy się. Zawieszenie jest miękko-twarde, dokładnie to określenie do niego pasuje - ogólnie autko zauważalnie komfortowo wybiera średnie i większe nierówności terenu i kiwa się na zakrętach, natomiast na mniejszych daje nam wyraźnie znać, że przejechaliśmy po kamyku. Wstępnie - twarde, całościowo - komfortowe ale sprężyste, co daje znać w zakrętach przechylając się, ale...
5,0
~optymix@op.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Spotkałem się z opiniami że zawieszenie jest twarde. Ale właśnie takie preferuje w samochodach, bo czuję się bardzo pewnie i takie właśnie jest w yarisie. Nierówności pokonywane są bardzo dobrze. Czasem na garbach nieco podskakuje, ale pokażcie mi inne mało autko o tych gabarytach co nie podskakuje na nierównościach. Dlatego narzekanie na tą cechę uważam za przesadę.
2,0
~doświadczony
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Za układ jezdny nowemu Yarisowi (tak jak i jego poprzednikom)należy się dwója, jeśli nie jedynka! Zawieszenie jest bardzo twarde. Wyczuwalne są każde nierówności asfaltu, kiwa się na koleinach jak kaczka, byle zakręt bierze z przechyłem, podskakuje jak piłka na poprzecznych garbach. Do tego pedał hamulca ma zbyt mały skok! Słowem - DNO!
4,0
~Patryk-Z-Toyoty
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Auto dobrze trzyma się drogi, chociaż fakt że jest dość wysokie sprawia że w szybkich (bardzo szybkich) łukach nieprzyjemnie przechyla się na boki, ale warto podkreślić że mimo to nie traci przyczepności.
4,0
~Nie-kupuj-yaris
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Przy niewielkich prędkościach zachowuje się bardzo dobrze i daje dobre wyczucie drogi, niestety przy szybko pokonywanych nie daje poczucia pewności mocno przechylając się w zakrętach.
5,0
~ala
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Dobrze, ale mam niestandardowe opony - szerokie niskoprofilowe16-tki i przy nich jest stabilna, ale twarde zawieszenie czuć.
5,0
~ala
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Dobrze, ale mam niestandardowe opony - szerokie niskoprofilowe16-tki i przy nich jest stabilna, ale twarde zawieszenie czuć.
3,0
~witek309@wp.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
nie mam zastrzeżeń, choć nerówności pokonywane są w sposób wyczuwalny, w renault to po prostu poezja, tu szara rzeczywistośc.
3,0
~Tomasz Kuta
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Komfortowo zestrojone zawieszenie, autko wąskie i wysokie nie nadaje się do szaleństw.
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris II Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
6,9
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~przemku
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Zdecydowanie leprzy, lepsza sztywność zawieszenia i całego nadwozia. Układ kierowniczy troche lepszy
Toyota Yaris II Hatchback 5d