Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris II Hatchback 5d (188) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 135 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~liwajs
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.8 i VVT-i 133KM 98kW
Nie ma co liczyć na wrażenia z jazdy jak w clio rs, bo yarek nie ma szpery, ale należy pochwalić, że nie przechyla się na boki. Zawieszenie twarde, samochód nie dla osób jeżdżących slalomem pomiędzy dziurami. Do tego dochodzą felgi 17" które potęgują wrażenia wizualne i wrażenia z jazdy, ale za to zwiększają dyskomfort. Poprzedni właściciel musiał jeździć tramwajem bo kupiłem go na oponach run-flat. Wszystko fajnie, naprawdę fajnie, super...
5,0
~xacax
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Są gusta i guściki. W przypadku moich tras o różnej nawierzchni - polubiliśmy się. Zawieszenie jest miękko-twarde, dokładnie to określenie do niego pasuje - ogólnie autko zauważalnie komfortowo wybiera średnie i większe nierówności terenu i kiwa się na zakrętach, natomiast na mniejszych daje nam wyraźnie znać, że przejechaliśmy po kamyku. Wstępnie - twarde, całościowo - komfortowe ale sprężyste, co daje znać w zakrętach przechylając się, ale...
4,0
~Krzysztof
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
Zawieszenie Yarisa 2009 pracuje dziwnie. Z jednej strony jest miękkie, gdyż na ostrych zakrętach auto wychyla się na boki. Z drugiej - przy przejeździe przez poprzeczne nierówności (np. tzw. śpiących policjantów) - Yaris twardo podskakuje. Lekki tył ma tendencje do nadsterowności, a stosunkowo mały rozstaw osi skutkuje nieprzyjemnym kiwaniem przód-tył na nierównościach. Czy naprawdę przez 10 lat produkcji tego samochodu nie można coś z tym...
2,0
~Yreek
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Zawieszenie nie zapewnia ani komfortu, ani nie można poszaleć (silnik diesla jest za mocny do takiego kiepskiego zawieszenia). Kierownica nie daje \"obrazu\" prowadzenia, boję sie szybciej wchodzić w zakręty (tam gdzie Grande Punto jadę 160 km/h tu przy 115 km/h mam serce w przełyku - oczywiście mowa o niemieckich autostradach:), gdyż autem buja, a układ kierowniczy działa z opóźnieniem. Parę razy wpadł mi w boczny poślizg na rondzie przy 50...
4,0
~Edward
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Układ jezdny jest dobry. Plusy: 1) duże koła 185/65 R 15; 2) stabilny przy dużych prędkościach na wprost i w zakrętach. Minusy dotyczą komfortu zawieszenia - brak tłumienia poprzecznych nierówności oraz studzienek. Długie nierówności w zasadzie OK, chociaż zdarzyła mi się niespodzianka przy 140 km/h - długa nierówność na drodze zmusiła do korekty kierownicą. Układ kierowniczy jest średnio precyzyjny i średnio czujemy drogę. Na parkingu w...
4,0
~Leszek
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Zawieszenie sztywno zestrojone, na nierownosciach daje sie we znaki. Dobrze radzi sobie na zakretach. Uklad kierowniczy dobrze wspomagany, nie daje czucia tego co sie dzieje z samochodem. Promien skeretu rewelacyjny, inni moga tylko zazdroscic. Bardzo trwale zawieszenie. Wlasnie teraz przy przebiegu 130 tys km musze wymienic lozyska w tylnych kolach. Poza tym zadnych stukow i luzow. Hamulce sa dobrze wspomagane, ale bardzo slabo skuteczne....
4,0
~yrdn
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
14 calowe felgi z seryjnymi oponami funkcjonują właściwie przy prędkościach określonych w kodeksie drogowym. Myślę, że nieco szersze opony i nawet o cal większe felgi podniosły by ocenę do 5. Przy prędkości +140 zachowuje się niestabilnie. Na ogromną pochwałę zasługuje układ kierowniczy, który pozwala na zawracanie na wąskich przejazdach bez potrzeby wielokrotnego podjeżdżania do przodu i do tyłu czy tzw. \"zawracania na trzy\" Dla Yarisy...
5,0
~Yadam Omleth
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Czytam opinie o przeciętnym zawieszeniu. Dlaczego zatem przyspieszam na każdym zakręcie. Może to zasługa felg 15x7" i opon Platin na przód (świetne na mokrym i suchym) i na tyle jakies summerstar (też o dziwo nieźle trzyma) w rozm. 195/50 15. Uwielbiam kręte drogi i to jest żywioł tego auta, które wręcz zacieśnia je i nie ma mowy o podsterowności a ew. nadsterowność po mocniejszym dohamowaniu można wykorzystać efektownie ładnym slidem.
5,0
~optymix@op.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Spotkałem się z opiniami że zawieszenie jest twarde. Ale właśnie takie preferuje w samochodach, bo czuję się bardzo pewnie i takie właśnie jest w yarisie. Nierówności pokonywane są bardzo dobrze. Czasem na garbach nieco podskakuje, ale pokażcie mi inne mało autko o tych gabarytach co nie podskakuje na nierównościach. Dlatego narzekanie na tą cechę uważam za przesadę.
3,0
~rafał 29
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
do predkości 90km/h prowadzi się stabilnie, natomiast powyżej 100-110 km/h tańczy na drodze jak chce, bardzo wrażliwy na wiatr, szczególnie jak wieje z boku, od dłuższej jazdy autostradą bolą ręce, według mnie auto z tym silnikiem jest dość duże a przy tym za lekkie, dlatego jest tak niestabilne, wiele lepiej przy wiekszych predkosciach jedzie się fiatem seicento.
Toyota Yaris II Hatchback 5d