Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris I 1.3 i 16V 86KM 63kW 1999-2005 (92) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 98 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mirekk
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
wszystko byłoby doskonałe gdyby nie hamulce, które po dwóch mocniejszych depnięciach palą się, przy szybkiej jeździe klocki nie dotrwają 30 tys. km, zawieszenie - według mnie powinien być nieco niżej, co zresztą sam zmodyfikowałem montując sprężyny -40mm, po tym zabiegu + 16 calowe koła z oponami o profilu 45 spowodowało że mało ktory samochód da radę na zakręcie Yarisowi, pod tym wzgledem wręcz łamie zasady fizyki ;), amortyzatory o dziwo...
4,0
~Barthos_SD
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Układ jezdny "Yarka" naszych "wspaniałych drogach" daje sobie bardzo dzielnie radę. Mam tu na myśli zarówno trwałość ( u mnie ponad 50 000 km i wszystko OK, a poprzedni właściciel też raczej nic nie robił), jak i właściwości jezdne... No może nie trzyma tak jak w sportowym samochodzie, ale o ile nie przyjdzie nam do głowy latać po winklach z pierwszą prędkością kosmiczną to pozwala na bezpieczną jazdę. Zimą uwaga na podsterowność...
5,0
~eTom
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Wspomaganie kierownicy wg mnie super, - ani za mocne ani za slabe - i mimo ze elektryczne to daje odczuc po czym jada kola.Zawieszenie w sam raz na nasze drogi, nie miekkie ale tez nie za sztywne.Dla porownania - ciut sztywniejsze niz PuntoI. Na szybko przejezdzanych zakretach prawie mi sie auto nie przechyla ( wbrew opiniom innych uzytkownikow).I nawet przy szybkosciach ok. 190km/h zero myszkowania, trzyma sie drogi jak na szynach.
3,0
~Łukasz W.Winiacz | winiacz1@tlen.pl
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Układ kierowniczy - dobry. Pewny, wiadomo co się dzieje między oponą a asfaltem. Natomiast samo zawieszenie jest bardzo dziwne gdyż autko wydaje się dość twarde a mimo to na zakrętach znacznie się przechyla...Konstrukcja zawieszenia (jak to w tej klasie bywa) jest prosta co niestety słychć w postaci stuków na poprzecznych nierównościach:(
4,0
~Piotr
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Auto ma stosunkowo sztywne zawieszenie - to dobrze. O ile ktos to nie jezdzi zbyt czesto po wertepach, takie zestrojenie wydaje mi sie optymalne - daje pewne prowadzenie i dobre czucie auta. Osobiscie wole, zeby troche trzeslo, niz bujalo - co przyprawia mnie o chorobe morska (autentyczne doznanie z jazdy Oplem Omega).
3,0
~mattbe
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Nic specjalnego, przód w zakrętach myszkuje i czasem trzeba sie z autem mocować żeby przeszło przez zakręt jak ja chcę. Jak juz sie go do tego zmusi to przechył budy uświadamia ze to nie był dobry pomysł. Jestem pewien ze pare razy podniosłem tylne wewnetrzne koło.
4,0
~qbutek
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
W samochodzie mam sprężyny TTE -30 mm i koła 15-calowe na lato z oponami 195/55 R15. Przy takiej konfiguracji jazda po zakrętach jak i na prostej to sama przyjemność. Trzeba uważać na koleiny w czasie jazdy i na krawężniki ze względu na obniżenie auta.
4,0
~kameleon2005@o2.pl
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
jeszcze nie majstrowałem przy zawieszeniu ale słychać już delikatne stuki.pewnie jeszcze z 10000km i jakies koncówki trzeba będzie zmienić....ale w porównaniu do konkurencjii to i tak dobry wynik...wcześniej miałem peugeota 206 to koszmar był.....
2,0
~ovo1@vp.pl
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Za słabe amortyzatory, brak elementów zapobiegających ´nurkowaniu´ auta. Wyjście na prostą z ciasnego zakrętu przy zbyt dużej szybkości albo dziury na zakręcie to prawie pewna utrata kontroli nad pojazdem - robi co chce.
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris I 1.3 i 16V 86KM 63kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,50 zł
7,3
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Magda
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
samochod jest malutki a prowadzi sie jak chamski dostawczak, promien nawracania jak w tirze, samochod ma takie luzy na kierownicy i tak sie buja jak karoca, masakra
Toyota Yaris I