Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris I 1.3 i 16V 86KM 63kW 1999-2005 (108) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 82 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mirekk
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
po hamulcach najgorsza rzecz w aucie, ciężko chodzi (1,2,R), wydłużona do granic możliwości (max prędkości na poszczególnych biegach na 1 - 56km/h; na 2 - 106 km/h na trójce 156 km/h) chyba ze względu na bezpieczeństwo bo skutecznie pogarsza i tak bardzo dobre przyspieszenie, niestety 4 i 5 jest za to bardzo krótka bo na piatce przy 100km/h jest prawie 3000 obrotów a to powoduje że przy większych prędkościach szybko ubywa benzyny, jedyny plus...
2,0
~Łukasz W.Winiacz | winiacz1@tlen.pl
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
No i to jest właśnie problem chyba wszystkich Toyot:[Biegi wchodzą z oporem ale co najgorsze nie zawsze wskakują. Największy tego typu problem dotyczy "wrzucania" wstecznego - często nie da się tego zrobić bez wysprzęglenia (ponownego wciśnięcia sprzęgła:) No i jeszcze zestopniowanie skrzyni które jest typowo miejskie - powyżej prędkości 110km/h w Yarisie robi się bardzo głośno co w znacznym stopniu obniża komfort jazdy na trasie:/
2,0
~stirrer
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Pomijajac bieg wsteczny, ktory ze wzgledu na jego asynchronicznosc stawia pewne opory i potrafi zgrzytnac, do caloksztaltu pracy skrzyni tez mam sporo zastrzezen. 1 potrafi czasem nie dac sie wrzucic a jedynym remedium jest zwolnienie sprzegla i wcisniecie go ponownie. Przy zmianie 1->2 oraz 2->3 cos postukuje (jakby luzy w ukladzie), Wrzucaniu 4 czesto towarzyszy lekkie metaliczne zgrzytniecie. Nie wykluczam wady tego konkretnego egzemplarza.
4,0
~Barthos_SD
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Ehh... No tutaj sprawa już nie wygląda tak różowo, gdyż 1 i wsteczny (szczególnie na zimno) lubią sobie czasem zgrzytnąć. Sama skrzynia nie jest na pewno wzorem precyzji ale w stosunku do konkurencji wcale nie wypada źle. Poza tym wiele też zależy od stylu jazdy, tzn. czy obchodzimy się z lewarkiem nerwowo, czy hamujemy silnikiem redukując itp.
5,0
~robin_van_persie@wp.pl
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Ja w swoim modelu posiadam skrzynię automatyczną (planetarny układ), podkreślę automat. Nie jakaś manualna z elektronicznym sprzęgłem. Zwykły autmacik. Przełożenia - P,R,N,D,2,L. Nie ma zastrzeżeń do jej pracy. Biegi zmienia płynni, berz szarpnieć. Polecam każdemu.
2,0
~pan_samochodzik
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Nie da sie zakrecić go mocno na 1 i potem szybko dwojka. Podobno czesto spotykane w yarisach. W serwisie moge wymienic sprzeglo i synchronizatory, cena kolo 5 tys ... Tak działsjąca skrzynia uniemozliwia wykorzystanie dobrego silnika.
5,0
~Krzysztof
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Układ przeniesienia napędu bez zastrzeżeń. Zawsze wbija się ten bieg który się chce i do tego przy zmianie tych biegów ma się wrażenie, że ona poprostu dobrze chodzi, tak jak w maśle zatopiona :D.
4,0
~yariss
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Biegi stawiam 4 tylko dlatego, że mi czasem skrzynia \"zagrała\" ale to z mojej winy bo służbowo jeżdżę corsą więc kwestia przyzwyczajenia. Żona zawzsze głaciutko więc fukała na mnie gdy tylko coś zaskrzypiało
3,0
~mattbe
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Średnio precyzyjna, drążek się gibie we wszystkie strony nawet kiedy jest na biegu. Przy ostrym starcie zacina sie za kazdym razem i nie można przełożyć z 1go na 2gi bieg.
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris I 1.3 i 16V 86KM 63kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,50 zł
7,3
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Goliathus
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Największy minus tego auta jak dla mnie. Biegi wchodzą ciężko, przy zmianie biegu w całym aucie aż trzeszczy, może tylko trochę przesadzam. Jako plus to krótkie przełożenia.
Toyota Yaris I