Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting

Artur, 1 miesiąc temu
Silnik 2.8 D-4D 204KM 150kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW od 2020 - Oceń swoje auto
3,00
27% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 2,8L ma wystarczającą moc i jest elastyczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Trzeszczące resory
Silnik : Problemy z DPF - częste wypalanie ( co 50km)
Inne : Mały zbiornik paliwa
2,0
Całokształt
Na Hiluxa przesiadłem się z L200 i jestem rozczarowany. Gdyby nie silnik 2.8 to ten samochód nie miał by chyba zalet. Przede wszystkim układ napędowy bez centralnego mechanizmu różnicowego - tu Mitsubishi deklasuje Toyotę. Skrzynia biegów - automat pracuje ociężale i z dużym opóźnieniem, ręczna zmiana biegów to istna porażka - wymuszenie zmiany biegu działa ale z dużą zwłoką a niekiedy sterownik nie reaguje w ogóle ( w terenie bywa to frustrujące) Wnętrze - co kto lubi - to jest auto do pracy i jak na wóz roboczy nie jest żle przy czym brakuje miejsca na dodatkowe akcesoria i włączniki. Fotele w miarę wygodne. Przycisk tempomatu umieszczony pod kierownicą - lokalizacja utrudnia jakiekolwiek normalne korzystanie z tej funkcji, nie da się płynnie przyspieszać z użyciem tempomatu. Funkcja odczytu znaków drogowych gubi się - odnoszę wrażenie ze znaki odczytuje z mapy a nie z kamery. ( potrafi wskazać40 na prostym odcinku ekspresówki. Przestrzeń ładunkowa ok choć mechanizm otwierania klapy jest dość słaby i z czasem wymaga rozebrania, mała ilość uchwytów do mocowania ładunków.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pojemność 2.8 pozwala na swobodną jazdę i ma wystarczający zapas mocy
3,0
Skrzynia biegów
automat cofa nas o jakieś 20 lat - mułowaty, sterownik gubi się, zbyt późna zmiana biegów na podjazdach, częste przeciąganie biegu.
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 D-4D 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting