Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla XII Sedan (44) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartek
Toyota Corolla XII
Sedan 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Silnik jest trwały, bezobsługowy. Wystarczy tylko podstawowy serwis i długo pożyje. Jednostka wolnossąca, generująca stosunkowo bardzo niewielką moc, 89 KM z 1,8 litra, to w 2020 roku śmiech ale dodatkowy system hybrydowy podwyższa sumaryczną wartość do 122 KM. Jest to wystarczająca moc do spokojnej jazdy i rzadko dynamicznych zrywów. Na pewno nie jest to dobry wybór dla kierowców, którzy kochają sportowe emocje.
3,0
~Dawid
Toyota Corolla XII
Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Sam silnik pracuje w porządku. Niestety przy przebiegu 15tys wymiana tłoka na gwarancji bo było słychać stukanie na wolnych obrotach i gdy hamowało się silnikiem. Podejście ASO wzorowe o niby rozumiem, że przy takiej ilości części od różnych dostawców może gdzieś się coś zepsuć już na początku ale jednak remont silnika przy takim przebiegu i to w Toyocie pozostawia niesmak i pytania czy to wszystko czy dopiero początek usterek.
5,0
~kerado
Toyota Corolla XII
Sedan 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Nie rozumiem marudzenia ludzi apropo układu hybrydowego. Układ jest super. Spalanie super. Płynność jazdy super. Moment obrotowy dostęony od razu. Dźwięk silnika jest wyższy tylko przy dynamicznej jeździe co zdarza się przecież tylko czasami. A i tak dźwięk ten jest po prostu taki jak samochodu który przyspiesza. Jeśli ktoś jeździ z nogą w podłodze, to ma nie równo pod sufitem :-) i nie jest to dla takich ludzi samochód :-)
5,0
~MM
Toyota Corolla XII
Sedan 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Dobra dynamika, niezłe przyspieszenie (tego się obawiałem decydując się na hybrydę). Silnik nieco głośny ale jest to raczej wina braku wyciszenia komory silnika od strony maski (tutaj Toyota się nie popisała, koszt byłby niewielki a komfort jazdy wyższy).
2,0
~podpis
Toyota Corolla XII
Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Zulelny brak mocy i elastycznosci. Na krotkich dystansach duzo pali. Rowniez nalezy zapomniec o komfortowej i taniej jezdzie z predkosciami przelotowymi (spalanie/halas). Na plus niezawodnosc. Silnik powinien byc raczej bezobslugowy
5,0
~Toyota Corolla XII, 2020
Toyota Corolla XII
Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Wszyscy piszą, że sprawia wrażenie niezawodności i trudno się z tym nie zgodzić. Doskonale współpracuje z lpg. Ekonomiczny. Na minus - dynamika nie powala, ale to nie jest auto, które miałoby być demonem prędkości.
4,0
~Saint
Toyota Corolla XII
Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Mechanicznie beż zastrzeżeń, w końcu to 1,6 VVTi więc przy regularnym serwisie lać benzynę i jeździć. Trochę brakuje dynamiki. Komputer lubi niskie obroty a żeby żwawo jeździć trzeba wkręcać do 3 tys wzwyż.
4,0
~Tomasz
Toyota Corolla XII
Sedan 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Układ hybrydowy ma dwie twarze: w mieście jest zrywny, wystarczająco dynamiczny, dość cichy i całkiem przyjemny ale na trasie słabo- silnik spalinowy jest słaby i wyje niemiłosiernie za sprawą skrzyni CVT
4,0
~major
Toyota Corolla XII
Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Cichy i komfortowy. Niestety trochę mała dynamika, ale tak ma być z założenia. Samochód chce płynąć, nie się zrywać. Przy wyprzedzaniu lepiej zredukować bieg. Silnik prosty, aspiruje do miana bezawaryjnego.
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla XII Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,5
l/100km
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Tommi
Toyota Corolla XII
Sedan 1.5 VVT-i 125KM 92kW
Moc i kultura pracy są na przyzwoitym poziomie, przy 3 cylindrach wałek wyrównoważający robi robotę. Do komfortowego przemieszczania się mocy jest w sam raz. Do wyścigów odradzam ;-)
Toyota Corolla XII Sedan